תלמידי "עילית שובו" ומינהלת רובע א' שימחו את דיירי ההוסטל ברובע

תלמידי כיתה ד' מבית הספר "עילית שובו" יצאו לפעילות למען הקהילה ברובע א', יחד עם המנהלת, המחנכת וראש מינהלת הרובע, הם הכינו פעילות שכללה מופע אמנותי, הכנת חלות והדלקת נרות חנוכה
תלמידי "עילית שובו" ומינהלת רובע א' שימחו את דיירי ההוסטל ברובע

רגע לפני שיצאו לחופשת חנוכה, הגיעו תלמידי כיתה ד' מבית הספר "עילית שובו" אל הוסטל גיל הזהב, הממוקם ברובע א'. התלמידים, המחנכת חדווה והמנהלת מלכי שיינין, הפתיעו את הדיירים בפעילות לקראת החג. "כשהגעתי למקום, ריח של חלות פשט באוויר", סיפרה מלכי, "המחנכת והילדים הביאו בצק להוסטל, ערכו פעילות לקראת שבת, והכינו חלות עם הדיירים. הם למדו סוגים שונים של קליעות, והפעילות הייתה מעין ריפוי בעיסוק ופיזיותרפיה עבורם. לצד החלות הריחניות, הנהלת ההוסטל חילקה סופגניות".

מאחר שהיה זה תחילתו של חג החנוכה, התלווה אל המפגש מופע שעליו עמלו הילדים. הם ניגנו, שרו ורקדו באווירת החג, וביחד עם רמו ברגיג, ראש מינהלת רובע א', הדליקו נרות בחנוכייה.

בית הספר "עילית שובו" ידוע בהקפדה על ערכים ומצוינות, ורואה בחינוך יעד ראשון במעלה. כזכור, לפני חנוכה התבשר בית הספר כי תלמידיו זכו במקום הראשון ברמה העירונית ובמקום השני ברמה הארצית בתחרות המתמטיקה של "אליפות הסייבר הישראלית", המנוהלת על ידי משרד החינוך בשיתוף עם קרן רש"י והאיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות. גם תלמידי כיתה ז' במסלול מופ"ת הגיעו להישגים מרשימים במבחן המשווה הארצי שנערך בפיזיקה, כאשר הממוצע הכיתתי עלה על הממוצע הארצי. לצד המצוינות מתקיימים שיעורי מסורת להכרת המורשת היהודית, מחנכים את הלומדים לכבד הורים ומבוגרים, מחנכים ליחסי חברה חיוביים בין התלמידים, תוך הקפדה על התנהגות הולמת ושמירה על ביטחונם של התלמידים ויוזמים פעילויות למען הקהילה, דוגמת הביקור בהוסטל גיל הזהב.

"'עילית שובו' הוא בית ספר איכותי ומוביל על בסיס קשר למסורת ישראל ומצוינות בליבה", מסכמת מנהלת בית הספר מלכי שיינין, "בית הספר שואף לקידום המצוינות בקרב התלמידים תוך החינוך לכבוד הזולת, לערכים ולמסורת. אנו נותנים פלטפורמה לכל ילד בתחום הלימודי, הרגשי והחברתי, ונמשיך לפתוח לתלמידינו חלון הזדמנויות, ולגדל תלמידים מחונכים ומצטיינים. לאור הפעילות המוצלחת בהוסטל והתרומה הערכית לתלמידים ולדיירים, סיכמנו על שיתופי פעולה עתידיים, וגם מחנכת הכיתה החליטה להתנדב אחת לשבועיים במקום".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך