למרות ההצעות מחיפה, פ"ת וגנט אור אינברום עשוי להגיע למ.ס

גנט, לה שייך השחקן ומושאל ממנה למריבור הסלובנית, הפועל חיפה ומכבי פ"ת מעוניינות בו. מ.ס אשדוד חזק בתמונה. גנט עשויה להשאירו אם תמכור את קני סייף. הפועל חיפה ומכבי פ"ת כבר העבירו הצעות כספיות.
לא יגיע . אינברום
לא יגיע . אינברום

אורי אינברום שחקנה של גנט המושאל למריבור הסלובנית, אומנם מחוזר על ידי מספר קבוצות בליגת העל, אבל הוא עשוי להגיע לבסוף למ.ס אשדוד.

מי שכבר פנו לשחקן ואף הציעו לו שכר גבוה הן מכבי פ"ת והפועל חיפה. שתי הקבוצות מעוניינות בו ונראה כי ניר קלינגר מאמן חיפה כבר שוחח עם השחקן וגם אבי לוזון יו"ר מכבי פ"ת העביר מסר והצעה.

אבל גם מ.ס אשדוד בתמונה. אינברום קשור מאוד לקבוצה ואהוד מאוד על אנשיה, שחקניה ואוהדיה. גם ממ.ס ערכו שיחה עם אינברום ומבחינתו נראה כי ישמח להגיע. אבל הדבר תלוי כמובן גם בקבוצתו גנט, שכן היא זו שמשאילה אותו.

אופציה נוספת היא שיחזור לגנט. גנט עשויה למכור את קני סייף, שחקן ישראלי נוסף. אם זה יקרה הרי שהאופציה של ליגת העל בישראל עבור אינברום עשויה לרדת והוא יחזור לגנט, כי הוא משחק על אותה משבצת כמו סייף. אם לא יימכר סייף, שוב האופציה הישראלית תהפוך לרלוונטית. בכל מקרה יתכן כי אינברום יקבל הודעה להגיע למחנה האימון של גנט שיתקיים בינואר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך