נאחז בכסא: עם כתב אישום על כתפיו – עמרם כנפו נגד אריה דרעי

כנפו הודיע לדרעי שהוא לא מתפטר מתפקידו כסגן ומ"מ של ראש העיר זאת למרות שהוא השעה את עצמו בגלל כתב האישום שהתפרסם נגדו
נאחז בכסא: עם כתב אישום על כתפיו - עמרם כנפו נגד אריה דרעי

יו"ר שס באשדוד עמרם כנפו מי שעומד נגדו כתב אישום חמור איתו הוא מתמודד בימים אלה, לא מוכן לקבל את ההחלטה עליה הודיע השר דרעי בישיבת הסיעה האחרונה, ואומר לכאורה לפני זמן קצר למקורביו במועצת העיר אשדוד המתקיימת בשעה זו, כי הוא לא יתפטר בשום פנים ואופן בשביל חבר המועצה אבי אמסלם, ע"פ מקורביו כנפו הוא הודיע לכאורה לדרעי היום בבוקר כי הוא דורש ממנו להתייעץ בעניין עם מועצת חכמי התורה בטענה שדרעי לא עשה זאת עד עתה וקיבל החלטות על דעת עצמו. 

בישיבה מועצת העיר המתקיימת באשדוד בשעה זו ע"מ לאשר את תקציב העירייה לשנת 2018, מתנהל רחש רב סביב עניין מינויו של אמסלם והתגדותו של כנפו.

פוליטקאים מקומיים ששוחחו עם אתר 'אשדוד אונליין' לפני זמן קצר טוענים כי "זו חוצפה ועזות פנים של אדם שנגדו עומד כתב אישום מהחמורים ביותר, שמעיז לתפוס חזק בכסא שלו ולא להתפטר מתפקידו לאדם נקי כפיים שמשרת את הציבור, אין לזה תקדים באף מקום שחבר מועצה לא מקשיב לשר הפנים".

גורם בכיר במפלגה טען כי "זה אסון חמור מה שקורה באשדוד, אדם אחד שנגדו עומד כתב אישום מערר את כל המפלגה, כזה דבר יכול להרוס לנו גם את מה שחזק וזה הרשויות המקומיות, ממתי נציגים מתמרדים ושולחים את היו"ר למועצת, הם לא מכריעים בכל דבר אריה צריך קצת עצמאות וגם את זה לוקחים לו עכשיו".

כזכור, יו"ר ש"ס באשדוד עמרם כנפו, הודיע לפני כשמונה חודשים שהוא משעה את עצמו מתפקידו כממלא מקום ראש העיר ומכל תפקידיו בעירייה, זאת בעקבות הגשת כתב אישום חמור נגדו ונגד בכירים בעירייה, עד עתה לא מונה מחליף במקומו של כנפו ובישיבת המועצה שתוכננה ליום רביעי הבא הייתה אמורה להתקיים הצבעה בעניין מינוי של אמסלם אך לעת עתה לא ידוע אם היא תתקיים.

ביום שני הודיע שר הפנים ויו"ר שס אריה דרעי שבכוונתו למנות את מקורבו אבי אמסלם לתפקיד הנחשק, אך כרגע הכל נמצא בספק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך