בשורה טובה לעיר: אחוז האבטלה באשדוד עומד על 4.3

אחוז האבטלה בעיר מהנמוכים שיש. ראש העיר ד״ר לסרי הציג את הנתונים במועצת העיר הנכונים ל-2017. ד״ר לסרי: ״מדובר במהפכה אמיתית״
בשורה טובה לעיר: אחוז האבטלה באשדוד עומד על 4.3

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי הציג במועצת העיר במסגרת דיון במועצת העיר על תקציב 2018, את הנתונים הכלכליים העירונים העוסקים גם בנושא התעסוקה של תושבי העיר אשדוד והמהפכה שחלה בשנים האחרונות ובעיקר בשנה האחרונה ונכון לנובמבר 2017 עומד אחוז אבטלה על 4.3 אחוז.

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי : ״מדובר במהפכה אמיתית והיום אשדוד נמצאת המצב הטוב ביותר שהיא הייתה בו בהשוואה לשנים קודמות״. והודה לחבר מועצת העיר והממונה על התעשייה ותעסוקה יהודה פרנקל על העבודה והעשייה בשיפור המצב .

ראש העיר נתן גם את הדוגמא של מרכז שירות מלונות פתאל שהתלבטו על פתיחת המרכז בין אשדוד לעיר אחרת ובזכות העבודה ההשקעה והליווי הצמוד של עיריית אשדוד וחברת מועצת העיר יהודה פרנקל וסמדר איציקוביץ רשת פתאל בחרה באשדוד.

לכך ניתן להוסיף גם את פתיחת בית החולים הציבורי אסותא שתרמו משמעותית לתעסוקה בעיר אשדוד .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך