בקשתה האחרונה של נועה שמתה משפעת: "תתרמו את איבריי"

נועה תמר בן שמואל הובאה אמש למנוחות בבית העלמין באשדוד לאחר שנפטרה מסיבוך מחלת השפעת, בני משפחתה סיפרו שלפני מספר שבועות בשיחת חולין היא ביקשה שבמידה ויקרה לה משהו "תתרמו את איבריי" ובני משפחתה קיימו את בקשתה
בקשתה האחרונה של נועה שמתה משפעת: "תתרמו את איבריי"

מאות הגיעו אמש לבית העלמין באשדוד להפרד וללוות את נועה בדרכה האחרונה, נועה בן שמואל בת 15 במותה, נפטרה אמש משפעת בבית החולים סורוקה בבאר שבע, בית החולים הודיע כי הנערה נפטרה לאחר מאמצי החייאה ממושכים, אובחנה כנשאית נגיף השפעת H1N1 ונדבקה בזיהום חיידקי שגרם להפסקת פעילות לבה. דבר שהביא לקריסת מערכות נוספות בגופה.

שעה ארוכה נשארו חבריה ובני משפחתה ליד הקבר הטרי והתקשו להאמין שהילדה החייכנית שאהבה לעזור ולתרום, נפטרה ובגלל שפעת. "כל מה שהיא רצתה אי פעם זה לעזור ולתרום, היא הייתה ילדה טהורה.היא תמיד אצלי בלב, למרות שהיא הלכה היא לקחה את הלב שלי איתה". סיכמה אחותה בעצב.

רז, אחותה של נועה התראיינה לערוץ הראשון "כאן" וסיפרה בין השאר כי מספר שבועות לפני המקרה הטראגי אמרה נועה לאמה: "אם יקרה לי משהו רע, תתרמו את איבריי", מה שהביא את בני המשפחה להחליט לתרום את איברייה ולמלא את בקשתה.

צפו בכתבה מערוץ כאן:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך