"אף פעם לא היה לי יום הולדת ככה בחיים"

אתמול, שלישי חגג לראשונה בחייו ילד בן 9 הסובל מלקות ראייה קשה, יום הולדת. מי שהיו אחראים לכך הם איציק איטח ושמעון בן שמעון מגמ"ח חסדי מאור מאיר, שניים מהמתנדבים הגדולים ביותר לקהילה. אמו של הילד בכתה וסיפרה כי הילד מעולם לא שמח כך. אביו החולה בסרטן : "גרמו לבן שלי להיות מאושר". בקרוב יעבור הילד ניתוח בעינו הרואה חלקית בכדי לנסות ולהצילה.
"אף פעם לא היה לי יום הולדת ככה בחיים"

"אף פעם לא היה לי יום הולדת ככה בחיים". את הדברים האלה אמר ילד בן 9 הסובל מלקות ראייה קשה ביותר שחגג לראשונה בחייו במסיבת יום הולדת משלו, אתמול, שלישי.

הוריו של הילד, שאביו חולה בסרטן, לא יכלו להרשות לעצתם כלכלית כל השנים הללו לחגוג לו. אתמול לראשונה חגגו לילד מסיבה כמו שמסיבת יום הולדת צריכה להיות. עם עוגה, מפעיל, צלם, מתנפחים ועוד הפתעות לילדים. האירוע התקיים "בפיצה לוקה", שהבעלים אפשר את קיום המסיבה אצלו חינם אין כסף ובנוסף חילק פיצות ואפשר לילדים לעזור בהכנת פיצה.

מי שהיו אחראים לאירוע המרגש הזה הם איציק איטח ושמעון בן שמעון מגמ"ח חסדי מאור מאיר, שניים מהמתנדבים הידועים בעיר. אביו של הילד פנה לאיטח וסיפר לו את הסיפור. איטח מיד נרתם למשימה ויחד עם שמעון בן שמעון ארגנו את הערב למען הילד. גם למתנות דאגו לו. אביו של הילד סיפר כי הוא אוהב "לגו", אבל הוא לא יכול להרשות לו את זה ואיטח מיד העניק לו משחק לגו לילד. הילד זכה לעוד מתנות מילדים נוספים שהגיעו. בן שמעון צירף את הבעלים של "פיצה לוקה" לעניין והאחרון ניאות מיד לתת את המקום שלו למען המסיבה מהרגשת.

אמו של הילד בכתה מרוב אושר. היא סיפרה שהילד בקושי מוציא מילה מהפה בבית ועכשיו הוא שר מחייך ומדבר. דברים שאינם ברורים מאליהם במהלך יום רגיל. אביו של הילד אמר: "האנשים הטובים האלה גרמו לבן שלי להיות מאושר. אין שמחה גדולה מזה בלב".

בקרוב יעבור הילד ניתוח בעינו. הוא אינו רואה בעין אחת ובשנייה רואה חלקית. הוא יעבור ניתוח בעין בה הוא רואה חלקית על מנת לנסות להציל את הראייה בה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך