לידיעת ההורים: מי ממוסדות החינוך באשדוד שובת מחר ומי לא

כל הפרטים על השביתה במערכת החינוך שתתקיים מחר בכל הארץ וגם מאשדוד

הנהלת הסתדרות המורים החליטה כי מחר יושבתו גני הילדים, בתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים. לעומת זאת מוסדות החינוך המיוחד יפעלו כרגיל, כמו גם מוסדות החינוך ביישובי עוטף עזה.

הסיבה לשביתה היא העובדה שמשרד החינוך מנכה מיתרת ימי המחלה הצבורים של עובדי ההוראה 1.4 ימים עבור יום מחלה אחד. התנהלות זו של משרד החינוך נתגלתה רק לאחרונה, כאשר המשרד החל לפרט על פי חוק בתלושי השכר את מספר ימי המחלה שנצברו ומספר ימי המחלה שחויבו.

מבדיקה שערכה הסתדרות המורים, עלה כי משרד החינוך מחייב את עובדי הוראה בחלק היחסי של ימי המנוחה השבועית, ללא קשר לימי ההיעדרות בפועל.

עיריית אשדוד הודיעה לפני זמן קצר כי שביתת הסתדרות המורים כוללת גננות בגני הילדים העירוניים, מורים בבתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים.מסגרות החינוך המיוחד יפעלו כרגיל למעט כיתות חינוך מיוחד הפועלות בחטיבות הביניים. סייעות הגנים ועובדי המנהל בבתי הספר יעבדו כרגיל. ילדי הצהרון בגנים שמופעל בהם צהרון בשגרה יגיעו ויפעלו במתכונת בוקר, קרי מ 7:35-14:00 . בבתי הספר לא יתקיימו צהרונים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך