בן 9 שסובל מלקות ראייה יחגוג לראשונה בחייו יום הולדת

אביו של הילד שמעולם לא ערכו לו יום הולדת, חלה בסרטן. המצב הכלכלי קשה מאוד. איציק איטח ושמעון בן שמעון מגמ"ח חסדי מאור מאיר, חברו יחד ויערכו לילד יום הולדת ב"פיצה לוקה", היום, שלישי, בשעה 16.30. תבואו לשמחו. הילד קיבל מתנה "לגו", עוד חלום קטן שלו.

היום, שלישי, בשעה 16.30 בפיצה לוקה באזור ד',  יגשימו חלום לילד בן 9 עם לקות ראייה קשה.  חלום קטן גדול – יחגגו לו יום הולדת. דבר בסיסי לכל ילד. חלום עבורו.

הילד סובל מבעיית ראייה קשה ואביו חלה בסרטן. המשפחה לא יכולה לאפשר לעצמה כלכלית לערוך לו את יום ההולדת ולא יכולה אפילו לרכוש לו מתנה ולכן עד היום לא נערכה לו מסיבה כמו כל ילד בגילו. האב הגיע לאיציק איטח מהמתנדבים הגדולים בעיר ואליו חבר שמעון בן שמעון מגמ"ח חסדי מאור מאיר והשניים יחד הפיקו עבור יום הולדת, שייערך כאמור היום, שלישי. הציבור מוזמן אף הוא לחגוג עם הילד, לשמח אותו

אביו של הילד ואיציק איטח. מתנה כבר יש. "לגו" שהילד כל כך רצה ולא היה לו מחייו

אביו של הילד שעבד באחד המפעלים באשדוד לקה בסרטן, הוא הגיע לאיטח הביתה וביקש את עזרתו. האחרון מיד התייצב לעניין. האב אמר שבנו אוהב לשחק ב"לגו" ומעולם לא היה לו משחק כזה, אבל אי אפשר לרכוש לו כי ה"לגו" הוא יקר מאוד עבורם. איטח במקום הביא לו משחק לגו כמתנה ליום הולדתו. עוד הגשמת חלום קטן לילד. שמעון בן שמעון מגמ"ח חסדי מאור מאיר מצא מקום לחגיגית יום ההולדת, ב"פיצה לוקה" שהבעלים נידב את המקום וכמו כן יחלק פיצה לילדים ויכין אתם את הפיצה.

אבל באירוע יהיו עוד הפתעות לילד ולחבריו שיגיעו. מפעיל שיפעיל את הילדים, צלם מגנטים, מתנפחים ועוד. הכל בהתנדבות של מי שרוצה לתת לילד קטן בן 9 מעט נחת ביום החשוב לו ביותר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך