דיוויד לאורי אושפז בקפלן בטיפול נמרץ נשימתי

לאורי, 27, לא חש בטוב לאחר האימון המסכם לפני המשחק מול מכבי חיפה היום, ראשון, בגביע המדינה. בבדיקה נמצאה לו איוושה בלב. הוא יישאר להשגחה והמשך טיפול לפחות 24 שעות.

דיויד לאורי, שחקנה של מכבי אשדוד/באר טוביה, אושפז בבית החולים בטיפול נמרץ נשימתי.

לאורי לא חש בטוב לאחר האימון המסכם לפני המשחק מול מכבי חיפה היום, ראשון, בגביע המדינה, בחיפה. הוא הודיע שהוא מרגיש סחרחורת וקשה לו לנשום. הוא עבר בדיקה ראשונית והופנה לבית החולים קפלן. שם גילו לו איוושה בלב והחליטו לאשפזו לפחות ל-24 שעות לבדיקות מקיפות ופיקוח על מצבו.

לאורי בן ה-27 הוא השחקן הבולט ביותר של אשדוד העונה. מעבר לעובדה שבקבוצה חוששים לשלומו ומקווים כי הכל בסדר, הוא יחסר במשחק מול חיפה. גורם בקבוצה אמר כי הוא מקווה שכבר מחר הוא ירגיש טוב יותר.

במשחק עצמו מול חיפה, קבוצתו לשעבר של המאמן בראד גרינברג, איתה זכה באליפות,  יחזור הסנטר הפיני ג'ארלד לי לסגל ואמור להשתתף לאחר שחזר מניתוח במינסקוס. ווטסון שהגיע במקומו ימשיך כרגע בקבוצה עד שייוודא מצבו של לאורי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך