רמ"חית משאבים חדשה בנמל אשדוד

ראשת מחלקת משאבים חדשה מונתה בחברת נמל אשדוד: הגב' ענת כנען. כנען בעלת ניסיון עשיר בניהול מערך משאבי אנוש בארגונים גדולים, מובילים ומוטי רגולציה, בהם: חברת טבע ועיריית חולון

ענת כנען בעלת התמחות בעיצוב מדיניות משאבי אנוש, ניהול תהליכי גיוס, הכשרה, הדרכה ופיתוח ארגוני. בתפקידה האחרון כיהנה במשך 4 שנים כמנהלת אגף משאבי אנוש בעיריית חולון. קודם לכן, במשך 6 שנים עבדה בשורת תפקידי ניהול משאבי אנוש בחברת טבע וכן כיועצת ארגונית.

כנען, בעלת תואר שני במדעי הניהול בהתמחות בהתנהגות ארגונית באוניברסיטת ת"א, נכנסה לתפקיד בתחילת דצמבר, לאחר שנבחרה במכרז וגברה על מתמודדים אחרים לתפקיד.

מנכ"ל חברת נמל אשדוד, יצחק בלומנטל, בירך את כנען על בחירתה לתפקיד וציין כי: "הנהלת חברת נמל אשדוד משלימה את איוש השדרה הניהולית הבכירה של נמל אשדוד. בחירתה של כנען מבטאת את הקו הניהולי של החברה, יחסי עבודה הוגנים לעובדים, תוך הבטחת האיתנות הפיננסית של החברה וההערכות לתחרות הצפויה בנמלים לקראת פתיחתם של הרציפים החדשים, שיופעלו ע"י מפעילים פרטיים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך