מעצב השיער המוכר מאשדוד הצטלם עם צלב וגרם לסערה ברשת

שמוליק דואק, שמייצר פרובוקציות על בסיס קבוע, נסע לנצרת לכבוד השנה האזרחית החדשה והצטלם שהוא מחבק צלב
מעצב השיער המוכר מאשדוד הצטלם עם צלב וגרם לסערה ברשת

מעצב השיער והפעיל החברתי המוכר שמוליק דואק, ידוע כאחד שיוצר פרובוקציות. נדמה שביממה האחרונה הוא חצה את הגבול לאחר שהצטלם מחבק צלב וגרם לסערה ברשת. דואק נסע בשבת בבוקר לנצרת לטיול מאורגן לכבוד הכריסמס. הוא ביקר במנזרים, כנסיות ובחנויות שונות בנצרת. לאחר שהבין כי הסוחרים בנצרת מנצלים את חגיגות השנה האזרחית החדשה, כדי להוציא כספים מהתיירים הרבים, הוא הצטלם שהוא מחבק צלב וכתב: "בשם השם נקשקש ו"נצליח". בשם השם נחרטט ונרוויח… לא משנה תחת איזה סמל".

התמונה גרמה כאמור לכעס רב ולתגובות נזעמות של חבריו בפייסבוק. חלק מחקו אותו במיידית וחלק דרשו ממנו למחוק את התמונה הפוגענית. דואק השיב להם: "לכל המתלהמים שלא מבינים על מה הפוסט, זאת תמונה שצולמה אתמול בטיול כריסמס בנצרת, ליד חנות שמוכרת צלבים בכל מיני גדלים וסגנונות. ונחשו מה? בדיוק כמו ביהדות, גם הם למדו למסחר את הדת, ודווקא ביום הזה כשמגיעים לנצרת עשרות אלפי מבקרים מהארץ ומחו"ל, בחרו האחראים על הכנסיות לסגור אותן, ואז לבקש כסף ממי שמעוניין להיכנס. אגב, כשהמדריך שלנו ביקש קבלה, אמרו לו שאין… אם כבר עסק, אז לפחות שיהיה חוקי. אז לא רק אצלנו מבקשים כסף בשביל ללמוד תורה. לא רק אצלנו מבקשים מימון לבטלה. לא רק אצלנו צריך לשלם בבית כנסת בשביל לזכות ב"מקום טוב" ביום כיפור וכו'. אני ממש לא בטוח שזאת הייתה כוונת ה"אל" מלכתחילה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך