שר הכלכלה הגיע לפיצרייה באשדוד לתמוך במאבק העסקים הקטנים

זה בהחלט לא קורה כל יום: שר הכלכלה אלי כהן ממפלגת "כולנו", שתומך במאבק העסקים הקטנים נגד עמלות הבנקים וחברות האשראי וביטול עסקאות (הכחשת עסקה), לא רק אומר אלא גם עושה. השר הגיע השבוע לפיצה "איטליאנו" באשדוד, של אושרי ניזרי, מראשי המאבק שהתחיל את ההתאגדות של עמותת "עסקים קטנים חשובים בגדול" , ניזרי: "המאבק שלנו חוצה קואליציה או אופוזיציה"
שר הכלכלה הגיע לפיצרייה באשדוד לתמוך במאבק העסקים הקטנים
צילום: טל אקוקה

מי שהגיע לפיצה "איטליאנו" בנר שני של חנוכה, לא האמין למראה עיניו. שר הכלכלה אלי כהן ממפלגת "כולנו", הגיע על מנת לתמוך בעסקים הקטנים שמתאגדים נגד עמלות הבנקים וחברות האשראי ונגד ביטול עסקאות (הכחשת עסקה) ולקיחת עמלות החזרת עסקה, כפי שהם טוענים. ההתאגדות והקמת עמותת "עסקים קטנים חושבים בגדול", היא פרי פועלו של אושרי ניזרי, הבעלים של פיצה "איטליאנו", והשר הגיע על מנת לתמוך במאבק החשוב.

ניזרי מספר: "השר התקשר אליי עוד שהיה ביפן בנסיעה מטעם משרד הכלכלה והודיע שהוא יגיע אלינו. הוא תמך בנו ואמר לי כבר בעבר שהוא עוקב אחרי הפעילות שלנו ואנחנו בקשר קרוב. הוא הבטיח שיטפל בעניין ויעזור ככל שיוכל. ערכנו לו סיור במקום, דיברנו על פועלנו והוא גם התכבד בהדלקת נר שני של חנוכה אצלי בפיצרייה".

מי שתמך בעבר בעמותה ואף ניסה לקדם חוק בכנסת הוא ח"כ מיקי לוי מ"יש עתיד", שהביע בכך את תמיכתו בהתאגדות . ניזרי: "זה מראה שהתמיכה שלנו חוצה מפלגות וחוצה קואליציה ואופוזיציה. זה מראה עד כמה הדרך שלנו והטענות שלנו צודקות. כששר הכלכלה מגיע לתת תמיכה זה מלמד על הכל".

אושרי ניזרי כתב עוד בדף הפייסבוק שלו של "עסקים קטנים חשובים בגדול: "חג חנוכה שמח! אם היינו מספרים לכם לפני 8 חודשים ששר הכלכלה יגיע לאשדוד להדליק איתנו נר חנוכה, הייתם מאמינים? יש אנשים שמדברים איתך בזמנם הפנוי, ויש אנשים שמפנים את הזמן שלהם כדי לדבר איתך. כבוד שר הכלכלה אלי כהן, הגיע להדליק איתנו נר שני עם מחוללי המאבק להפחתת עמלות חברות כרטיסי האשראי והבנקים בארץ".

ניזרי וחבריו מקדמים עתה עם חבריו למאבק את "יום ללא אשראי, שמתוכנן להיות ב-10.1.18, שבו רוצים לגרום לכך שבעיר אשדוד ובכמה שיותר ערים בארץ לא יקנו באותו היום בכרטיס אשראי אלא במזומן. ניזרי כתב בדף הפיסבוק שלו, בהקשר: "כואב לנו, שיכאב גם להם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך