ת"א עשויה להציע שחקנים כעת תמורת קינדה בעונה הבאה

מכבי ת"א רוצה מאוד את גדי קינדה. מ.ס אשדוד רוצה את קינדה עד העונה הבאה לפחות. ת"א מוכנה להעביר שחקנים שלה לאשדוד עוד העונה תמורת העסקה גם אם תתבצע בעונה הבאה. שמות כמו ז'אן, פילפנקו, אוליאל פרץ ואחרים עשויים להגיע אם העסקה תתממש. באר שבע עשויה גם היא להציע בקרוב הצעה דומה.

במכבי ת"א ובהפועל באר שבע מתעניינים מאוד בגדי קינדה, קשרה המוכשר של מ.ס אשדוד. קינדה נמצא בתוכניות שלהן והן רציניות מאוד בכוונותיהן. בכל יום מתפרסמת ידיעה אחרת בעניין.

ייתכן מאוד שאחת מהן, אולי תציע שחקנים עבור קינדה. נודע כי מכבי ת"א תציע לאשדוד אולי עסקה לפיה קינדה יישאר עד תום העונה בקבוצה ובשנה הבאה יעבור לת"א. בתמורה תשאיל ת"א לאשדוד עם אופציה לקניה שחקנים חלקם צעירים מוכשרים. השמות שיכולים לבוא בחשבון הם, הבלם פיליפנקה, החלוץ דור ז'אן שמושאל לבית"ר ת"א רמלה (אם כי כאן מוערבת עוד קבוצה, רמלה) והקשר אוליאל פרץ שמושאל לבני יהודה, אבל לא התאקלם שם והוא רוצה לעזוב.שמות נוספים יכולים לבוא בחשבון.

הפועל באר שבע שרואה את הפרסומים מעוניית אף היא כאמור בשחקן ותנסה להשיגו. גם היא עשויה להציע עסקה דומה בה  תשאיל לאשדוד שחקנים, כמו שהיה עם דן ביטון. שאגב היום הוא חברו הקרוב ביותר של גדי קינדה.

שם אחר שהפך אולי לשחקן הכי מבוקש בליגה הוא אור אינברום ששתי החיפאיות כבר הודיעו שהן רוצות בו וגם כנראה הפועל באר שבע. בכל מקרה למ.ס אשדוד יש אמירה בעניין. סוכנו מעדיף שיישאר באירופה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך