היסטוריה. קבוצת הכדוריד של אשדוד בחצי גמר גביע המדינה

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד עלתה לראשונה בתולדותיה לחצי גמר גביע המדינה, לאחר ניצחון על הרצליה 21:23. עכשיו היא מחכה לאחת משלוש הקבוצות, מכבי והפועל ראשל"צ, או רמה"ש.
היסטוריה. קבוצת הכדוריד של אשדוד בחצי גמר גביע המדינה
יש היסטוריה. שחקני אשדוד בסיום המשחק (צילום: משה דהן)

היסטוריה.

שחקני קבוצת הכדוריד של הפועל sp מצרפלס אשדוד, עשו היסטוריה כשעלו בפעם הראשונה בתולדות הקבוצה למעמד חצי גמר גביע המדינה לאחר ניצחון גדול על בני הרצליה 21:23.

אשדוד עשתה את זה עם הרבה הקרבה. היא שלטה במחצית הראשונה עם הגנה חזקה מאוד ועצירות מצויינות של השוער הוותיק סטוייקוביץ ולאחר 30 דקות הובילה 8:12.

פרץ נותן הכל (צילום: משה דהן)

המחצית השנייה נפתחה לא טוב והרצליה חזרה למשחק. האורחת לא איפשרה לשחקני אשדוד לכבוש כעשר דקות והפער הלך והצטמצם. מכאן המשחק הפך לצמוד  מאוד כאשר הפער הגיע לשער אחד לזכות אשדוד שתי דקות לסיום. רמה"ש יצאה להתקפה וניסתה לכבוש, אבל עצירה פנומנלית של סטוייקוביץ מהפינה, קבעה דף חדש בהיסטוריה של אשדוד, האדומים בחצי הגמר. עכשיו תחכה הקבוצה להגרלת חצי הגמר בימים הקרובים והיא תוגרל מול אחת מהשלוש: הפועל ומכבי ראשל״צ או רמת השרון. רוצים גמר.

הבקיעו לזכות אשדוד:  אלכסיי גרגורייב  שבעה שערים, דדי פרץ ועמרי קושמרו 4 שערים כ״אי, שראל ביטרמן  3 שערים, גורן סרנץ שני שערים, שלומי צייטלר, אדיר כהן וסשה צ׳ודנובסקי שער אחד כ״א.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך