ג'קסון לא נתנה פתח לתקווה. ניצחון 66:70 לאשדוד

עם 24 נקודות, 19 ריבאונדים ו-4 אסיסטים לא הייתה להפועל פ"ת תשובה לטיפאני ג'קסון. פ"ת מהתחתית הצליחה להביא את אשדוד למשחק צמוד שנגמר רק בהפרש 70:66. אשדוד לא נראית טוב.
טיפאני ג'קסון.
טיפאני ג'קסון.חוזרת. (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

משהו עובר על מכבי בן אשדוד, אלופת המדינה בכדורסל. נכון, היא מנצחת את המשחקים, אבל בתוצאות צמודות מידי. בחמישי היא גברה על הפועל פ"ת מהתחתית 70:66, במשחק שאמור על הנייר היה להיות חד צדדי, הפך להיות משחק צמוד מאוד.

הגיבורה של המשחק היא ללא ספק טיפאני ג'קסון עם 24 נקודות, 19 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. לפ"ת אולי הייתה תשובה לאשדוד אבל לא הייתה לה תשובה לג'קסון. ג'קסון ניצחה כמעט לבדה את פ"ת.

זה התחיל טוב מבחינת אשדוד עם 20:14. אבל ברבע השני היא איבדה את המומנטום ופ"ת קבעה 27:19 ולמעשה הדהימה את אשדוד. אשדוד חזרה בגדול ברבע השלישי וניצחה בו את המשחק עם 17:5. פ"ת אומנם ניצחה ברבע הרביעי גם עם 14:20, אבל זה טוב להתקרב ולא לנצח. אשדוד צריכה לעשות חושבים.

קלעו לאשדוד: ג'קסון 24, הייז 16, דורון 14, לויצקי 7, הופקינס 6, פרדימן 3.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך