ממלכה של נרגילות

"מלך הנרגילות" בשדרות הפרחים 31 בעיר, הוא ממלכה של נרגילות, יש בו כל מה שחשבתם שיש בתחום, וגם מה שלא דמיינתם שיכול להיות. אין דבר שאין ב"מלך הנרגילה", מנרגילות בכל הסוגים הגדלים כולל "המרצדס של הנרגילות" של חברת AMY מגרמניה שיש רק ברשת, וטרם הכרתם נרגילה ברמה כזו * או אפילו נרגילות מעוצבות לבית ונרגילה לבנות עם "הלו קיטי", תמצאו שם כל טעם שיש בארץ ובעולם ולא ידעתם אפילו שקיים, כמו 8 סוגי תפוח, דובדבן, אבטיח ואפילו בטעם קוקוס. המבחר שלא נגמר. לחובבי הנרגילות והעישון זה מקום שאי אפשר שלא להגיע אליו, הרשת הארצית הגיעה עכשיו לחנות חדשה בעיר
ממלכה של נרגילות

הדבר הראשון שרואים כשנכנסים למלך הנרגילות זה "ההיצע העצום שיש שם". יש שם הכל מהכל. כל מה שקשור לנרגילות ולעישון יש בחנות הכל כך צבעונית הזו. אתה מבין מיד את המשמעות של "מלך הנרגילות". זו פשוט ממלכה של נרגילות וכל מה שקשור לזה במקום אחד.
אין דבר כזה שלא תמצאו מה שאתם מחפשים בתחום עישון הנרגילות והעישון בכלל. יש כאן פשוט מבחר אינסופי. חובבי נרגילות חייבים להיכנס לחנות ברחוב הפרחים 31 בעיר. זה מתחיל בכל סוגי הנרגילות. מנרגילות סיליקון, נרגילות עגבנייה, רגילות, מצריות, סוריות, יש גם נרגילות מעוצבות לבית וגם נרגילה לבנות בעיצוב "הלו קיטי". אבל מעל כולן ה"המרצדס" של הנרגילות, כמו שאומר מני בעל החנות, נרגילת AMY DELUX, שזה המותג הכי חזק שהגיע לארץ והוא מגרמניה ואין כמעט להשיגו בארץ כי הוא בלעדי לרשת. כמו שאומרים ברשת הארצית של "מלך הנרגילות על נרגילת AMY DELUXE: "תשכחו מכל מה שהכרתם עד היום". כל חובב נרגילות חייב אחת כזו.

זה רק בנרגילות עצמן. ומה עם טעמים? אין טעם שלא ראינו. 8 סוגי תפוח עץ, אבטיח, אייס אבטיח, פסיפלורה, מלון, תות, ענבים, אוכמניות, דובדבן, מנגו, אפילו קוקוס. רק תגידו מה הטעם שלכם והוא שם… המבחר שם לא נגמר.

המבחר לא נגמר אפילו שמדובר בצינורות הנרגילה. צינורות סילקון, צינורות קרח (שאפשר להקפיא ואז יש עשן קר), צינורות בכל צבע אפשרי. יש מאפרות מעוצבות בכל מיני צורות, ניירות גלגול שונים, מציתים מכל הסוגים והמינים. טבק שמגיע במיוחד עבור הרשת מתמציות מיוחדות מגרמניה וזו רק רשימה חלקית. מלך הנרגילות באשדוד ברחוב הפרחים 31, הוא חלק מהרשת הארצית, לה סטנדרטים הגבוהים ביותר בענף. יש בה דברים שפשוט לא ניתן להשיג בשום חנות אחרת שעוסקת במכירת נרגילות טבק ומוצריו.

מני מספר כי "מי שייכנס לכאן יחזור שוב ושוב. יש פה דברים שלא הכירו עד היום. הטבק לדוגמא הוא פה באיכות הכי גבוהה ומיד מבחינים בהבדל. הפכנו את המקום לחוויות קנייה, כשתיכנסו אל מלך הנרגילות תבינו שזה לא דומה לשום מקום אחר. הסטנדרטים פשוט שונים".
בכדי לראות על מה מדובר בחנות החדשה באשדוד, תוכלו להיכנס ולראות את הכל בדף הפייסבוק של החנות ברחוב הפרחים 31: "מלך הנרגילו ת" (רווח לפני ה-ת). החנות פתוחה בימים א'-ה' מ-10 עד 21.30 ובימי שישי מ-10 עד 15.00. טלפון 08-9799903.

מלך הנרגילות בפייסבוק

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך