נתניהו נפגש עם נציגי קהילת יוצאי גאורגיה באשדוד

נתניהו נפגש עם נציגי קהילת יוצאי גאורגיה באשדוד

מיד עם סיום טכס פתיחת בית החולים המשיכו ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה למפגש עם קהילת יוצאי גאורגיה באשדוד וחברי פורום G הפורום של יוצאי גאורגיה.

פעילי הציבור המרכזיים בתנועת הליכוד הגיעו מכל הערים מהצפון ומדרום ומהמרכז כ 100 פעילים מרכזיים, המארחים יהודה נניקאשוילי ובן בדרי יחד עם מזכירות פורום G יחד עם בעלי האכסניה שלום ומרינה טל,  עם ראש העיר ד" ר יחיאל לסרי ממ" ק ראש העיר גבי כנפו משנה לראש העיר ובכירי סניף הליכוד בעיר, משה בן זקן, אשר נהון, בן בדרי, איריס נפתלי, קיבלו את האורחים באירוח גאורגי אותנטי ומפואר עם הג'ינגל של הליכוד ושירה גאורגית, האורחים והרבנים בירכו והרעיפו שבחים לראש הממשלה ורעייתו שהיה ניכר בהתרגשות שלהם מקבלת החום ואהבה של המארחים.

ראש הממשלה התייחס ל 3 הקשרים, גאורגיה, יהדות גאורגיה ותרומתה לבניית הארץ לשבירת מסך הברזל ל 18 המשפחות ולחשוב מכל לעם ישראל, הוא ציין את עוצמתו של עם ישראל ושיבח את ראשי פורום G ואת ראש העיר ונבחריו והודה על השיתוף פעולה והתמיכה והתרומה לשגשוגה של תנועת הליכוד ועם ישראל.

בסיום הוענקו ספרים על ההיסטוריה של הקהילה ומנהיגיה וכמו כן הוענק לו הבול של העיר אשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך