תחזית אסטרולוגית שבועית

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 22/12/17 ועד 28/12/17
מזלות

טלה: אופקים חדשים ומרחבים חדשים נפתחים. רבים מכם נמצאים בנקודה שבה הם מתחילים לעשות דבר מה חדש (עבודה חדשה, זוגיות חדשה, מחשבות חדשות, מקום חדש דרך חיים חדשה וכו'). נכון שזהו שלב ראשוני והתחלתי, אך הכיוון החדש פותח בפניכם אפיקים חדשים ומועילים. המוטיב המרכזי של השבוע הקרוב יעמוד בסימן של שחרור הישן ופינוי מקום לדברים חדשים. שינויים רבים מתחוללים בחייכם החל משינויים פיזיים כגון: העתקה או שינוי של מקום המגורים, שינוים בעבודה, דרך שינוים בגישה, שינויים בחשיבה, בתפיסת העולם או בדרך קבלת ההחלטות שלכם. שינויים אלו הם חיוביים ביותר ומטרתם העיקרית היא אחת ויחידה, לגרום לכך שדברים טובים יכנסו לחייכם. לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי. עבודה חדשה הסבה מקצועית או תפקיד חדש עולים על הפרק- לכו על זה! כספים: השבוע מומלץ לנסות את מזלכם בהימורים ומשחקי מזל. השקעה של סכום כסף סמלי וקטן, עשויה להניב רווחים נאים – בעיקר ביום חמישי. אירוע משפחתי או חברתי אליו תוזמנו יסב עונג רב והדבר יגרום לכם להבין שאתם לא לבד ושיש מי שאוהב אתכם ואתם חשובים לו. זוגיות: חוסר שיתוף פעולה מוביל ליצירת מתחים עם בן הזוג. כדי להשיב את השקט, יהיה עליכם להפנים, שהמהות של זוגיות נכונה מושתת על היכולת לקיים וליצור הרמוניה גם ברגעים קשים. טיול וחופשה עולים על הפרק וגם חו"ל נלקח בחשבון. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!

שור: לאחרונה הגעתם למסקנות, תובנות, הארות ולהחלטות אשר אמורות להכניס שינויים חיוביים לחייכם, אך למרות זאת רבים מבני מזל שור מתקשים בתהליך היישום. עליכם לדעת ולהבין כי אין זה מספיק לדעת מה נכון לעשות. אם אינכם מצליחים לגבש דרכי פעולה בכוחות עצמכם, הרשו לעצמכם לפנות לעזרה ולסיוע ממקור חיצוני אשר יש ביכולתו להאיר את דרככם. בעבודה: דרישה להתחייבות מצדכם לגבי תהליך או פרויקט כזה או אחר שמתרחש במקום עבודתכם, גורם לכם לחששות ולבטים שמא לא תצליחו במשימתכם. הקלפים מצביעים על כך שאין מקום לחשש ובמידה ותתחברו לאמונה בעצמכם ובבורא עולם, תוכלו לעמוד בהצלחה בכל משימה שאותה תתבקשו לבצע. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ממליצים הקלפים קודם כל להירגע! ולאחר מכן, להתמקד בחיפוש אחר עבודה בצורה מסודרת. זוגיות: לאחרונה אתם מוצאים את עצמכם מתמקדים בדברים השליליים המצויים בזוגיות שלכם והדבר גורם לכך שאתם מאוכזבים מציפיות שלא התממשו. הקלפים מצביעים על כך ששיחה עניינית עם בן הזוג והתאמת ציפיות משותפת, תאפשר לכם להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם. חשוב לדבר בטון רגוע, להביע אי הסכמה בצורה מכובדת, לדבר בצורה שקולה ולוותר על הצורך בלהיות צודק. מעבר דירה, שיפוץ או שינוי של מקום המגורים נראים באופק. התהליך חיובי. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

תאומים: השבוע יש להימנע מלהתכחש למציאות. התפכחות וראיית המציאות כפי שהיא באמת, היא המפתח לשבוע מאוזן. שבוע קצת אמוציונאלי וסהרורי ניצב בפתח ורמת האנרגיה שלכם אינה נמצאת במיטבה. במילים אחרות ניתן לומר שבשבוע זה נפשכם קצת נסערת ויש אכזבה או מועקה על ליבכם. הסיבה לכך היא שבאופן כזה או אחר אתם מרמים ו/או משלים את עצמכם, לעיתים עד כדי עיוות המציאות והטמנת הראש בחול, דבר זה מוביל לחוסר איזון רגשי ופיזי. הקלפים מראים שאתם נמצאים במקום שאתם לא רוצים להיות או עושים משהו שלא כל כך בא לכם לעשות. אין זה משנה אם מדובר בעבודה או בזוגיות, חשוב שתדעו שההסכמה שלכם להישאר במקום שאתם לא רוצים להיות בו, היא שלכם בלבד. בעבודה: הקלפים מצביעים על כך שיש מישהו שנוהג כלפיכם בדו פרצופיות ועליכם להקפיד להיות זהירים במעשיכם ובלשונכם. לאלו מכם שבוחנים עסקה, קנייה או השקעה בפרויקט שנראים מבטיחים ומשתלמים, כדאי מאוד לבדוק שוב. בדיקה מעמיקה יכולה לגלות לכם שלא כל הנוצץ זהב… זוגיות: אם שניכם בני מזל תאומים זה דווקא יכול להסתדר לכם היות והשבוע לשניכם לא בא ואין חשק, כך שאתם מתקזזים. לנמצאים בזוגיות עם בן מזל בתולה, דלי, וגדי יהיה עליכם להקפיד ולשלוט במצבי הרוח שלכם. חוסר שליטה עשוי להוביל למריבות מיותרות. בריאות: הפסיכולוגיה משפיעה על הביולוגיה. וגופכם מושפע לרע ממצבכם הנפשי. קלף הירח מלמד שרבים מכם זקוקים "לטיפול בדיבור". כלומר: לאוזן קשבת ולשיחה משמעותית ומפרה עם אדם חכם או משהו שיכול לאתגר אתכם מבחינה מנטאלית ושכלית. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

סרטן: בשבועות האחרונים הסרטנים עברו שינוי מבורך, ורבים מכם מבינים לבסוף שרק אתם אחראים לגורלכם. הבנה זו היא המפתח לשינוי שמתחולל ושאותו אתם מבקשים לעצמכם. חז"לנו מלמדים, שאין השמיים עוזרים אלא למי שעוזר לעצמו! רק נטילת אחריות מתוך ידע ברורה שאתם היחידים שמסוגלים לחלץ את עצמכם מהנקודה בה אתם מצויים, תאפשר לכם להוציא מעז מתוק… זכרו! תמיד ישנן 10 דרכים שונות לצעוד, החיים הם הבחירה שלכם, אף אחד אחר לא יוכל לעשות זאת במקומכם. השבוע יושם הדגש על כל מה שקשור לתחום העבודה והקריירה. רצוי להיות יותר תָקִיפים במקום העבודה ולהביע את דעתכם בצורה ברורה ונחרצת. במידה ויש לכם ביקורת על נושא זה או אחר, השתדלו להעביר אותה בנימה חיובית. אם תבחרו בעיתוי המתאים ובמילים הנכונות, דעתכם תתקבל. לאלו מכם המחפשים עבודה, אל תיפול רוחכם. זהו זמן מצוין לקום ולהציג את עצמכם ואת כישוריכם. לנחושים מביניכם שיאמינו בעצמם ולא יהססו לפעול באסרטיביות צפויה הצלחה. בעבודה: זוהי תקופה דומיננטית בעבורכם ואסרטיביות ונחישות הן מילות המפתח של שבוע זה. לימודים: עכשיו זהו זמן מצוין לקבל החלטה בכל הקשור להרשמה ללימודים או לגבי המשך לימודים – ההצלחה מובטחת. בבית: יש דברים שדורשים טיפול. למרות שאין לכם חשק לעשות זאת, רצוי למצוא את הזמן ולהשקיע בטיפול, תחזוקה ושיפוץ. לזוגות שביניכם: המוטיב המרכזי שאותו אתם צרכים לאמץ הוא: לקיחת 100% אחריות על איכות הקשר שבו אתם מצויים. ההבנה שאם אתם מאושרים בזוגיות שלכם זה בזכותכם ואם אתם אינכם מאושרים מהקשר זה בגללכם, חשובה להצלחת התהליך. באופן כללי, זהו זמן טוב להיזכר למה בחרתם להיות ולחיות ביחד. זיכרונות נעימים יחזקו את הקשר הקיים ויעזרו לכם להילחם בשגרת היום יום. חופשה או טיול קצר נראים באופק. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

אריה: אצל האריות המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן הכסף וכל הקשור אליו. תוכניות או מהלכים אותם אתם רוצים להוציא אל הפועל דורשים מכם השקעה כספית כזו או אחרת ומתקיים בלבכם חשש שמא לא תוכלו לעמוד בהתחייבויות הצפויות לכם. הקלפים מצביעים על כך שלחששותיכם אין כל אחיזה במציאות ולמעשה יש לכם את כל הדרוש על מנת לקדם את עצמכם ואת תוכניותיכם כך שיצליחו ויעלו יפה. בעבודה: אתם מרגישים כי אתם דורכים במקום ותהליך זה גורר בעקבותיו מחשבות על שינוים כאלה ואחרים אשר יביאו לשיפור חיובי בתחום זה. לפנויים שביניכם: זהו שבוע חיובי אשר יזמן הזדמנויות לבילויים ולמפגשים שביכולתם להוביל להיכרויות רומנטיות. נסו להעיז יותר וגלו פתיחות וגמישות מחשבתית אשר יעזרו לכם להציג את עצמכם באור חיובי יותר. זוגיות: לכאורה הדברים מתנהלים על מי מנוחות אך בתוך לבכם מתקיים צורך לחדש, לגוון ולרענן. שיחה פתוחה עם בן הזוג ונקיטת יוזמה מצידכם תוביל לשיפור המתבקש. שבוע מוצלח, שאו ברכה ואלוהים אתכם!

בתולה: התחלות חדשות בתחום הרגש, הרוח והאמונה עולות על הפרק והדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכמה מובנים: תחילתם של לימודים או העשרה או תחילתם של מערכות יחסים רגשיות שקשורות בזוגיות, אהבה ועניינים שבלב. גם עבודה חדשה או עיסוק חדש עולים על הפרק. באופן כללי ניתן לומר ששינויים שביצעתם לאחרונה הן במעשה והן בקו המחשבה, מוכיחים את עצמם ואתם חשים שבסך הכול אתם בכיוון הנכון, וכל שעליכם לעשות הוא לנצל את המומנט שנוצר ולהמשיך להתקדם. כדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה יהיה עליכם להתחבר לאומץ הלב, לאמונה ולמיומנות שלכם. עליכם להבין שיש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם השינויים הנקרים בדרככם. הבנה זו היא המפתח להצלחתכם. האמינו בעצמכם בכל לבכם וההצלחה לא תאחר לבוא. בעבודה: זוהי תקופה טובה להיפתח ולנסות כיוונים חדשים. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעבודה חדשה, כדי לדעת שיש בעבודה הזו הזדמנויות טובות לקידום וצמיחה. לדורשי העבודה צפויה חזרה למעגל העשייה ממש בקרוב. זוגיות: השבוע יש אפשרות לחולל שינוי רגשי במערכות רדומות. לרוב, הזוגיות שלכם מונוטונית, שגרתית וכהה. תהליכים חיצוניים כגון: עבודה, כסף, ילדים יוצרים את העייפות הזוגית בה אתם שרויים. הזוגות שביניכם שישכילו להתגבר על העצלות וחוסר החשק וינתבו בתבונה וביעילות את האנרגיות החיוביות של אהבה, מין וזוגיות, יוכלו להתחדש באופן רגשי במערכת הקיימת. לרווקים: עכשיו הזמן ליזום, לראות ולהראות. קשר שנוצר דרך המרשתת יוצר תקווה בליבכם. מפגש או הכרות חדשה יוצרים הזדמנות ששווה לבדוק. קשר ישן שבעבר לא צלח, שב ועולה והפעם, הדברים יכולים להראות אחרת. חופשה עולה על הפרק הכינו את המזוודות. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

מאזניים: הצורך לרפא את עצמכם מחלחל לתודעתכם כבר זמן רב. הקלף השבועי שלכם, הכוהן הגדול, מכוון בעיקר לריפוי רגשי ורוחני שכולל בתוכו מספר שלבים: 1. ריפוי וגמילה מהרגלים רעים 2. הימנעות מקורבנות ומחשיבה שלילית. 3. התחברות לאמונה והתגברות על כעסים. עשיית הדבר הנכון בלב שלם, תאפשר לכם להתחבר אל היועץ הפנימי שקיים בכם. כדי שיכוון וידריך אתכם. במידה ואינכם מצליחים לעזור לעצמכם, פנו לייעוץ והכוונה של איש מקצוע. בבית: ויכוח וחוסר הסכמה עם חברים או בני משפחה חייב להתברר ומהר. התעלמות מכוונת והטמנת הראש בחול רק יחמירו את המצב. נכונות להקשבה ונטילת אחריות אישית מצידכם תוכל לשחרר אתכם מהסוגיה הזו במהירות יחסית. רומנטיקה וזוגיות: לרבים מבני מזל מאזניים יש את התחושה שבן הזוג אינו עושה מספיק על מנת לשמר ולטפח את הזוגיות והוא למעשה סומך עליהם בכל הקשור לנקיטת יוזמה וליצירת אווירה מתאימה שתוביל לזוגיות בונה. מומלץ לשוחח עם בן הזוג וללבן סוגיה זו. לרווקים: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להציג את עצמכם באור הנכון. שימוש מושכל באסרטיביות ובביטחון עצמי, יקדם את מטרותיכם. בכול מקרה, זהו שבוע נהדר לרומנטיקה, ליצירת מערכת יחסים חדשה או להתקרבות ולהתחדשות רגשית במערכות יחסים קיימות. האתגר השבועי: לדעת ולהבין שלא ניתן לחיות על עולם החומר בלבד. ועל זה אמרו חזל"נו "שלא על הלחם לבדו יחיה האדם". ומכיוון שכך באחריותכם למצוא דרכים שבהם אתם יכולים לעלות על נתיב של למידה והתפתחות רוחנית ואישית. שבוע טוב, ואלוהים אתכם!

עקרב: לאחר תקופה ארוכה בה הייתם טרודים והשקעתם אנרגיה רבה (גם רגשית וגם פיזית) בקידומו של תהליך כזה או אחר, הרגשה של שינוי מפעמת בליבכם ומשב רוח קליל של ביטחון עצמי שוב ממלא את ריאותיכם ומבשר לכם שהחוב הקארמתי שאותו אתם חייבים ליקום (מגלגול קודם) נפרע וכעת אתם ראויים, זכאים ובשלים לעשיית השינוי בו אתם חפצים כל כך. שינוי זה, גם אם אינו קל, אמור להכניס לחייכם גוון חדש אשר יחליף את צבעי האפור שאפפו אתכם עד עתה וגרמו לרבים מכם לחוסר ודאות, לקשיים, בלבול ותסכול. קלף יום הדין מלמד שאתם ניצבים בפתחה של תקופה שהמוטיב העיקרי שלה הוא היכולת שלכם להיכנס למסלול של צמיחה, שיקום ועשייה חדשה, שיש בכוחם להוביל לשחרור וישועה וליציאה לדרך חדשה. לאלו מכם שינצלו כעת ובתבונה את חלון ההזדמנויות שנפתח בפניהם, ויפעלו ללא חשש ובאמונה למען עצמם, צפויים שינוים מרחיקי לכת שביכולתם לחולל מפנה ושינוי חיובי בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי. בעבודה: שבוע קל יותר מקודמיו ניצב בפתח ולרבים מכם תינתן הזדמנות טובה להוכיח לממונים עליכם שאתם אכן נחוצים ויעילים. נצלו זאת בתבונה. לאלו מכם ששוכלים הסבה מקצועית או שינוי בתחום העבודה, מראים הקלפים שכעת זהו הזמן הנכון להזיז מהלכים שקשורים בדבר. זוגיות: התרחקות וקרירות שנבעו מהצורך שלכם להיות קצת לבד עם עצמכם מסתיימת והשבוע יש לכם הזדמנות נפלאה לייצב ולשפר את זוגיותכם. לאלו מכם שמנהלים זוגיות עם בני מזל שור, טלה או דלי, מראים הקלפים על מתיחות שנובעת מקצרים בתקשורת. פנייה לעזרתו של איש מקצוע תסייע בידכם ללבן מחלוקת בצורה יעילה שתחסוך גם כאב וגם זמן. לאלו מכם שבסתר ליבם, שמשתעשעים במחשבות על גירושין ופרידה, ממליצים הקלפים לא למהר ולהסיק מסקנות. לרווקים: היכרות חדשה נוסכת תקווה. שבוע טוב ואלוהים אתכם!

קשת: השבוע מאיר פניו לבני מזל קשת. שבוע טוב וחיובי שניצב בפתח. זהו זמן נהדר למיסוד שותפויות וקשרים קיימים, וליצירת קשרים חדשים הן בעבודה והן בחייכם הפרטים. בעבודה: לאחר תקופה רדודה חל שיפור, ותחושת הבלבול מפנה את מקומה לתחושת יציבות ובטחון. אין זה אומר שאתם יכולים לנוח על זרי הדפנה וחשוב לציין שעוד עבודה רבה לפניכם. כעת אתם יודעים שאתם פועלים ביעילות על מנת שתוכלו לממש את חזונכם להגיע להצלחה ולסיפוק. בכל הקשור לזוגיות, מביא עמו השבוע הקרוב הזדמנויות רבות לשיפור וחיזוק הקשר הרגשי והרוחני. אלו מכם שיעיזו ליזום וליצור מהלכים רומנטיים, יגלו להפתעתם שיש מי שנעתר לחיזוריהם בשמחה רבה…. כמו כן יהיה זה זמן טוב לחתום על חוזים והסכמים שונים לטווח ארוך, שביעות הרצון מובטחת. כספים: אתם נמצאים בפתחה של תקופה חדשה בתחום זה. חשיבה כלכלית נכונה, תוביל לשימור מעמדכם גם לטווח הרחוק. שבוע מבורך חברים ואלוהים אתכם!

גדי: אווירת יום ההולדת משרה עליכם אנרגיות טובות. שבוע בעל גוון חיובי ניצב בפתח ורבים מבני גדי מרגישים וחווים הקלה מסוימת שמאפשרת להם לראות את העתיד לא רק בגוונים של אפור. זה הזמן להניע מהלכים, לעשות דברים ולפעול בזריזות ובנחישות. דברים שלקו בסחבת ושהיו תקועים עד עתה, מקבלים השבוע תפנית חיובית ומתחילים לזוז… והשיפור יבוא בעיקר בנושאים שקשורים בעבודה, פרנסה וקריירה. בעבודה: מתרחשים תהליכים שמצריכים מכם להתנהג באופן קצת יותר אסרטיבי ונחוש. התנהגות שכזו תאפשר לכם לשמור על האינטרסים שלכם לבל יפגעו. נושא או פרויקט חדש בו אתם לוקחים חלק מצריך מכם השקעה של זמן ואנרגיה. הקלפים מראים שלמרות הקשיים, ההשקעה משתלמת. בבית: חוסר שיקול דעת עשוי להציב אתכם בעמדת התגוננות שאין בה צורך. חשיבה של – "סוף מעשה במחשבה תחילה", עשויה למנוע מכם את הצורך בהסברים והתנצלויות. זוגיות: לאחר תקופה שבה הזוגיות שלכם חוותה מהמורות וקשיים, אתם ניצבים השבוע בנקודה חדשה שבה יש לכם את היכולת ללבן כעסים ולברר מה בדיוק מפריע לכם לממש את הזוגיות עליה אתם חולמים. ההבנה שרק בשיחה פתוחה וגלויה תוכלו לסדר את הדברים היא נקודת המוצא לכל בעיותיכם. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם, מומלץ לפנות לעזרתו של איש מקצוע שילווה, ידריך וייעץ. לרווקים: היכרות חדשה שהחלה על צג המחשב, מקבלת הזדמנות לצאת מהעולם הווירטואלי ולעבור לפסים מעשיים. טיול, נסיעה או חופשה קצרה נראים באופק והדבר מומלץ בחום. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע טוב ואלוהים אתכם!

דלי: מאבק פנימי בין השכל הישר לבין הרגש, ביקורת עצמית מחמירה וספקות לגבי פעולה שבחרתם לנקוט. כדי לייצב תהליכים, להרגיע את המצב ולקבל בחזרה את השליטה, יהיה עליכם להקשיב לקול ההיגיון ולפעול ולהפעיל שיקולים שכלתניים. רוח גבית מאפשרת לכם ליצור במהירות ותוך זמן קצר, את שינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עכשיו הזמן שלכם להגדיל ראש, לתת גז ולהסתער. עשייה או החלטה שלקחתם על עצמכם לבצע ולהוציא אל הפועל, מצריכים מכם אסרטיביות ונחישות. באופן כללי יש לכם נטייה השבוע להיגרר לסחבת או לוויכוחים שנובעים מחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים ממליצים לכם להקשיב ולשקול את מילותיכם לפני שאתם בוחרים להגיב. תהליך זה של חשיבה מבוקרת ימנע מכם לומר דברים אשר אתם עשויים להצטער על כך שנאמרו. בעבודה: כל הסימנים סביבכם מצביעים על כך שהגיע העת להתקדם. הקלפים מראים שדווקא עכשיו, זו תקופה בעלת פוטנציאל לקידום ושינוי שיכולים לספק לכם את ההזדמנות. כל שעליכם לעשות הוא להיות יותר בטוחים בעצמכם ולהימנע מהיסוסים, חשיבה שלילית וחששות אשר מעכבים אתכם. זוגיות: מי מכם בני מזל דלי שיסכימו וישכילו לוותר על עקשנות ואגו וימצאו בלבבם את היכולת להיות פתוחים וקשובים לצרכיו של בן הזוג, ימצאו את עצמם נהנים מחדוות הנתינה והקבלה אשר תבוא בעקבותיה. התבצרות עיקשת בעמדתכם הכועסת, עלולה להביא לרוחות מלחמה שאין בהן כל צורך. חשוב השבוע לנהוג במשנה זהירות בכביש ובדרך הן כנהגים והן כהולכי רגל. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

דגים: אם יש לכם משאלת לב או בקשה כמוסה אותה אתם רוצים להגשים ולקבל, זהו השבוע לבקש זאת. תגמול ראוי בגין המאמץ וההשתדלות הרבה שהשקעתם בנושא או עשייה, הולך וקרב וזמן קטיפת הפירות על כך שהתמדתם באמונתכם, בעשייתכם ובמאמציכם נמצא ממש מעבר לפינה. השבוע הקרוב, משפר את מצבכם וימים כואבים שמנעו שינה מעינכם מסתיימים. שבוע חיובי בפתח והקלה מסוימת מאפשרת לכם להתחיל ולצבור כוחות חדשים. חשוב לדעת, שמשאלת לב שהתגשמה בחייכם, היא איננה תוצאה של "מזל" אלה תוצאה של התנהגותכם הנחושה, האמונה שבליבכם וכוח הרצון, שעזרו לכם ב"ה לממש תקווה ושאיפה ולהפוך את חלום למציאות. בבית: בעיות/תקלות שקשורות במים מעסיקות אתכם. בעבודה: זהו שבוע חיובי אך מעייף. היפתחות לקבלת עזרה מהסובבים אתכם תאפשר לכם לתפקד ביעילות רבה יותר. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי. זוגיות: לרווקים שבניכם: היכרות שהחלה לא מזמן גורמת לכם להתנהג בצורה בה אתם מנסים כל העת לרצות את הצד שכנגד היות ואתם חוששים שמא תישארו לבד. תהליך זה גורם לעומס מנטאלי מיותר וחשוב שתמצאו את הזמן לטפל בכך. לנשואים: שבוע טוב לתת לזוגיות שלכם את הטיפול שלו היא זקוקה. הקצאת זמן לטיפוח התא הזוגי תשפיע לטובה על מישורים נוספים בחייכם. צמיחה אישית: משיכה והתעניינות בעולם הרוח על היבטיו וגווניו השונים עולים על הפרק ומוחכם ולבכם מאותתים לכם שהם חשים צימאון לידע כזה או אחר שיאפשר לכם להמשיך ולצמוח. הרשמה ללמידה והעשרה כזו או אחרת תרווה את צימאונכם הרוחני. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך