תורג׳מן: ״גם לבית״ר יהיה קשה מולנו״

בראשון (20.15, איצטדיון הי״א) תגיע בית״ר ירושלים. אשדוד רוצה להשיג ניצחון בייתי ראשון. מאמן אשדוד יודע שיהיה קשה, אבל גם ליריבה. הבלם ניר ברדע עשוי לחזור להרכב לאחר פציעה.
עמיר תורג'מן
תורג'מן כשאימן באשדוד.

״בית״ר ירושלים היא קבוצה מצוינת בכל הפרמטרים, אבל אנחנו בבית והגיע הזמן לנצח. גם לבית״ר יהיה קשה מולנו״. כך אמר היום, חמישי, מאמן מ.ס אשדוד, עמיר תורג'מן, לקראת המשחק ביום ראשון (20.15, איצטדיון הי״א). אשדוד תרצה להשיג ניצחון בייתי ראשון העונה.

תורג׳מן העדיף לא להתייחס לחלון ההעברות הקרב, אבל אמר כי בקבוצה בודקים לגבי השחקנים ומי יכול להמשיך ולקבל קרדיט ולפי זה יוחלט את מי להביא. המאמן לא התייחס לשאלת גדי קינדה שלפי פרסומים מכבי ת״א תרצה אותו בחלון ההעברות.

כמו שזה נראה רוב ההרכב ששיחק בתיקו מול מכבי פ״ת ימשיך. יתכן כי הבלם ניר ברדע יחזור להרכב לאחר פציעה ארוכה ואולי יצחק אספה יפתח בקישור על חשבון סידני דה פראייטס.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך