ראש הממשלה יהיה אורח הכבוד בפתיחת ביה"ח אסותא בחמישי

רבים יכבדו את הטקס כשהבולט שבהם יהיה ראש הממשלה בנימין נתניהו. עקב כך צפויה אבטחה כבדה בארוע. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, בעברו רופא בביה"ח קפלן ישא אף הוא דברים.
בית החולים אסותא.
ביה"ח אסותא.

בחמישי תערך הפתיחה הרשמית של ביה"ח אסותא אשדוד. רבים יכבדו את הטקס כשהבולט שבהם יהיה ראש הממשלה בנימין נתניהו. עקב כך צפויה אבטחה כבדה בארוע. מי שעוד ישא דברים בטקס הוא ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ויכבדו בנוכחותם גם שרים וחברי כנסת רבים. הצפי הוא לאירוע גדול.

בשנת 2002 נחקק בכנסת חוק מיוחד להקמת בית חולים ציבורי חדש באשדוד. בשנת 2011, לאחר הליך מכרזי שנמשך כשנתיים, חתמה ממשלת ישראל על הסכם להקמה ולתפעול של בית חולים חדש באשדוד עם רשת אסותא מרכזים רפואיים, הנמצאת בבעלות מכבי שירותי בריאות.

ביה"ח נפתח לפני כחודש וחצי וכבר נערך טקס הנחת אבן הפינה שהיה חגיגי ומרגש במיוחד, שכן זו הפעם הראשונה בארבעים השנים האחרונות שנבנה בישראל בית חולים ציבורי חדש. השתתפו בו, ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו, ד"ר יחיאל לסרי, לשעבר רופא פנימי בכיר בבית החולים קפלן וומי שהיה בין הפעילים הנמרצים שהובילו את המהלך, שר הבריאות הרב יעקב ליצמן, שרת הקליטה ותושבת אשדוד סופה לנדבר, שר האוצר יובל שטייניץ, יו"ר אסותא מרכזים רפואיים פרופ' יהושע שמר ומנכ"לית אסותא אשדוד, עו"ד רחל שמואלי. עתה כאמור יהיה טקס הפתיחה הרשמי.

תושבי אשדוד והסביבה יהיו הראשונים בישראל ליהנות ממודל פורץ דרך בתפיסת הטיפול הרפואי הציבורי: מודל האינטגרציה ברפואה. המשמעות היא מתן רצף טיפולי למטופל, בין היתר, על ידי כך שהרופא המטפל בקהילה יפגוש את המטופל גם בבית החולים, ורופאי בית החולים יפגשו את המטופל בקהילה, מה שימנע כפילויות ויבטיח רצף טיפולי מיטבי.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך