האנדלוסית אשדוד היא מעתה תזמורת לאומית

כבוד גדול לאשדוד. "חברי המדור למוזיקה ממליצים למועצה הלאומית לתרבות ולאומנות, לאשר הכרה בתזמורת האנדלוסית אשדוד". בכך הפכה התזמורת ללאומית. תקציב התזמורת יגיע ל-5 מיליון שקלים. יעקב בן סימון המנכ"ל ומנהלה האומנותי של התזמורת: " זהו יום חשוב שמציין מסע ארוך מלא אתגרים
האנדלוסית אשדוד היא מעתה תזמורת לאומית
בעת הקונצרט לכבוד מלך ספרד

"חברי המדור למוזיקה ממליצים למועצה הלאומית לתרבות ולאומנות, לאשר הכרה בתזמורת האנדלוסית אשדוד". בהחלטה זו של משרד התרבות והספורט, הפכה התזמורת האנדלוסית של אשדוד לתזמורת לאומית. המשמעות היא גם הכרה מקצועית וגם הכרה כלכלית. המדובר בתקציב של 5 מיליון שקלים בשנה.

יעקב בן סימון המנכ"ל ומנהלה האומנותי של התמזורת האנדלוסית אשדוד: " זהו יום חשוב שמציין מסע ארוך מלא אתגרים שהחל בהקמתה של התזמורת על ידי ראש העיר יחיאל לסרי ומנהל המשכן מוטי מלכא ועד לצוות התזמורת הניפלא שמוביל אותה יום יום להישגים רבים וכל זאת תוך השקעה רבה ותחושת שליחות.. יש לנו אחריות גדולה ואתגרים רבים לעתיד ואין ספק שהבית לנו בעיר אשדוד והקהל התומך הם שמעניקים לנו את העוצמה וההצלחה".

לאחרונה הוזמנה התזמורת האנדלוסית אשדוד לביקור במרוקו וגם ביקור בספרד שם הופיעה בפני מלך ספרד בעת שביקר בה לראשונה נשיא מדינת ישראל ראובן ריבלין.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך