שובתים ומתבצרים: "הפיגוע נמשך, נחריף את המאבק"

בנוסף יקיימו העובדים עיצומים ואסיפות הסברה במפעלים נוספים והם מבטיחים להלחם עד הסוף
שובתים ומתבצרים: "הפיגוע נמשך, נחריף את המאבק"

גם הבוקר יימשכו צעדי המחאה של עובדי טבע ברחבי הארץ במאבק נגד הפיטורים ההמוניים בחברה. הפעילות במפעלי טבע בירושלים ובאשדוד תושבת באופן מלא וכן במפעלים פלנטקס ואביק בנתניה. בנוסף לכך במהלך היום יתקיימו עיצומים ואסיפות הסברה, במהלכן העבודה תשובש, במפעלים טבע כפר סבא, טבע-טק בנאות חובב ומיגדה בקריית שמונה, במרכז הלוגיסטי בשוהם ובמטה החברה בפתח תקווה כך מפרסם אתר 'כלכליסט'.

אמש סירב מנכ"ל טבע, קאר שולץ, לבקשת ראש הממשלה בנימין נתניהו, לצמצם את תוכנית הפיטורים. בפגישה, שבה השתתפו גם שר האוצר משה כחלון ושר הכלכלה אלי כהן, אמר שולץ: "באתי לקראתכם בעניין הנגב והגליל. אבל הנושא של המפעלים בירושלים יותר בעייתי. אין שם כדאיות כלכלית. את הטבליות אפשר לייצר בשליש מחיר במזרח אירופה, והמשאפים הם מוצר שאין לו ביקוש".

אורטל, עובדת בטבע, אמרה לאתר 'כלכליסט': "קצת תמוה בעיני שהחברה מסרה כי המפעל מפסיד 10 מיליון דולר. המחסור בתרופות כתוצאה מהמצב עומד על 7 מיליון דולר רק בארה"ב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך