"עזרו לנו למצוא את השרשת של גיסי שנהרג ונגנבה"

בפוסט נרגש זה פנתה א.ג לעזרת אני אשדוד לאחר שהשרשת נגנבה בשלישי בבוקר מבית הורי חמה וחמותה. "השרשרת הזאת של גיסי רמי מגדי ז"ל שנהרג לפני 10 שנים המזכרת היחידה ממנו".
"עזרו לנו למצוא את השרשת של גיסי שנהרג ונגנבה"

"חברים יקרים צריכה את עזרתכם… היום לצערי הרב פרצו לבית של חמי וחמותי ברח' עמרם בן דיוואן ברובע ט' נגנבו מספר פריטי זהב ובינהם השרשרת הזאת של גיסי רמי מגדי ז"ל שנהרג לפני 10 שנים וזו המזכרת היחידה ממנו…אנא הפיצו, פרסמו, בדקו ונסו לעזור לנו להחזיר את המזכרת הנ"ל … תודה לכם".

בפוסט נרגש זה פנתה א.ג לעזרת תושבי אשדוד לאחר שהשרשת נגנבה בשלישי בבוקר מבית הורי חמה וחמותה. השרשרת הינה סנטמינטאלית עבור ההורים ולכן מבקשים את עזרתכם. רבים כבר התערבו בפוסט וניסו לעזור לגיסה בכדי להשיב להורי רמי מגדי ז"ל את הזיכרון היקר להם.

אחת הגולשות הציעה לא' לבדוק בחנויות זהב לשם תילקח אולי השרשרת: "ממש כואב הלב, איזה אנשים אכזריים. א' דבר ראשון שתעשי תלכו לכל החנויות זהב באשדוד ובמיוחד לאיזור א' ותפיצו את התמונה, אמן ותצליחו להשיב את הנגנב שיהיה בהצלחה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך