השרה לנדבר וראש העיר לסרי הדליקו נר שמיני של חנוכה

עשו זאת עם קליטת הדיירים החדשים במקבץ הדיור החדש ברח' הנרקיס ברובע ח'. ראש העיר: ""היה לי העונג להדליק נר שמיני של חנוכה לדיירי ההוסטל החדש שאנו חונכים ברובע ח׳, עם שרת העליה והקליטה הגב׳ סופה לנדבר, וחברי סגן ראש העיר ולדימיר גרשוב".
השרה לנדבר וראש העיר לסרי הדליקו נר שמיני של חנוכה
ד"ר לסרי והשרה לנדבר בטקס. צילום: פבל טולצ׳ינסקי, ODREY

"היה לי העונג להדליק נר שמיני של חנוכה לדיירי ההוסטל החדש שאנו חונכים ברובע ח׳, עם שרת העליה והקליטה הגב׳ סופה לנדבר, וחברי סגן ראש העיר ולדימיר גרשוב. היה מרגש. חג שמח". כך אמר היום, רביעי, ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי לאחר הדלקת הנרותהמיוחדת שלו  במקבץ הדיור החדש". לצידו השתתפה גם שרת הקליטה סופה לנדבר.

הערב עם קליטת הדיירים החדשים במקבץ הדיור החדש ברח' הנרקיס ברובע ח' התקיים טכס הדלקת נר שמיני של חנוכה בהשתתפות ראש העיר יחיאל לסרי שרת הקליטה סופה לנדבר יו"ר חפא סגן ראש העיר גרשוב ולדמיר ומנכל חפא יהודה אבידן בהדלקת החנוכיה כובד ראש העיר שאף בירך את שרת הקליטה ואת חפא וראשיה על הפרויקט הנפלא שכולל 257 יחידות דיור והכל ברמה הכי גבוהה כפי שכולם רואים ראש העיר אף הבטיח שאם נתבקש נוסיף עוד כאלה מקבצים.

טקס הדלקת הנרות במתחם החדש צילום: פבל טולצ׳ינסקי, ODREY

שרת הקליטה בירכה אף היא את ראש העיר על היוזמה והקצאת הקרקע ללא תמורה ושיבחה את חפא על המהירות והאיכות הגבוהה והוסיפה שזה המקבץ היפה והגדול ביותר בכל מדינת ישראל. יו"ר חפא גרשוב ולדמיר הודה לשרה ולראש העיר על תרומתם ועזרתם להקמת הפרויקט. מנכל חפא יהודה אבידן הודיע כי הפתיחה הרישמית תתקיים בתוך כחודש עם השלמת האיכלוס בפועל של כל 257 הדירות ע"י כל הדיירים החדשים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך