פרסומים: ב"ש רוצה בעונה הבאה את ג'ראפי

על פי פרסומים בבאר שבע מתעניינים בשחקן. בינתיים השחקן עצמו אמר על חזרתו: "אין כיף גדול מלחזור ולשחק כדורגל". שמו של אינברום עלה בהפועל חיפה.
ג'ראפי
ג'ראפי.

פרסומים בכלי התקשורת מלמדים כי בהפועל באר שבע חושבים על יואב ג'ראפי, שוערה של מ.ס אשדוד לעונה הבאה. מדובר בפרסומים שמגיעים מבאר שבע ואין להם אישור רשמי.

ג'ראפי חזר רק לאחרונה לפעילות לאחר 10 מחזורים בהם לא שיחק בגלל שבר בידו, במהלך מחנה האימונים. כרגע הוא מתעסק אך ורק במ.ס אשדוד ומרוצה מחזרתו. ג'ראפי: "אין כיף גדול יותר מאשר לחזור לשחק כדורגל". עם ג'ראפי, אשדוד לא נוצחה בשלושת המשחקים האחרונים.

בעניין אחר, הפועל חיפה העלתה את שמו של אור אינברום שחקנה של מאריבור, לשעבר מ.ס. סוכנו כבר אמר בעבר שהוא רוצה שיישאר באירופה. אבל אם יחזור לארץ הרי שלמ.ס אשדוד יש אמירה חשובה מאוד בעניין.

הקבוצה חזרה לאימונים לאחר יומיים של חופש. כמו שזה נראה הבלם ניר ברדע כבר יוכל לחזור לשחק וייתכן שיישחק כבלם לצידו של ויקטור גאנב במשחק ביום ראשון מול בית"ר ירושלים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך