עוזרים למורה האהוב שמואל לעבור השתלת כלייה

שמואל שוקרון - מורה מוערך במקיף ה חלה במחלת כליות קשה ונאלץ לעבור השתלת כלייה, לאחר כ-16 שנה הכלייה החדשה הפסיקה לתפקד ועליו לעבור השתלה נוספת שעלותה מוערכת בכ-250 אלף דולר - בעמותת קו לחיים החלו לגייס עבורו תרומות
עוזרים למורה האהוב שמואל לעבור השתלת כלייה

שמואל שוקרון (49) משמש כבר כ-25 שנה כמחנך ומורה במקיף ה'. הוא נשוי ואב לתאומות בנות 7. לפני 16 שנה חלה שמואל במחלת כליות קשה אשר הביאה למצב של אי תפקוד של שתי כליותיו ובעקבותיה עבר שמואל השתלת כלייה.

למרבה הצער, לפני כשנה חלה התדרדרות משמעותית במצבו הגופני, לאחר סדרת בדיקות שעבר התגלה כי הכלייה המושתלת הפסיקה לתפקד, מה שאילץ את שמואל להתחיל בטיפולי דיאליזה קשים ואינטנסיביים בתדירות של שלוש פעמים בשבוע, למספר שעות בכל פעם. בנוסף שמואל גם חלה במחלת הסכרת אשר יצרה סיבוכים רפואיים נוספים הקשורים לכלי הדם בגוף.

עפ"י חוות הדעת של רופאיו המטפלים ובשל מצבו המורכב, הסיכוי היחיד להצלת חייו של המורה שמואל הינו ביצוע של השתלת כלייה בדחיפות מירבית.

"אני נאלץ לבצע את התהליך במרכז רפואי בחו"ל ובעלות כספית של כ- 250,000$. סכום גבוה ביותר שאין ברשותי ועל כן אני נאלץ לפנות לסיוע הציבור בגיוס הסכום", כתב שמואל באתר קו לחיים, שמגייסת את התרומות עבור הצלת חייו.

איך אפשר לתרום:

כניסה לאתר קו לחיים: הקליקו כאן

בהמחאה – משלוח המחאה לפקודת קו לחיים עבור שמואל שוקרון לרחוב גונן 15 פ"ת.

באשראי – כניסה לדף תשלום מאובטח.

העברה בנקאית – בנק הפועלים סניף 532 סניף חשבון 568109 ע"ש קו לחיים עבור שמואל שוקרון. לקבלת אישור תרומה יש להעביר את אישור ההעברה ולציין שם וכתובת למשלוח לפקס: 03-9215566.

תרומה טלפונית – 03-9250505.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך