מפגש מרגש בין מתנדבי איחוד הצלה לתינוק שהצילו את חייו

מתנדבי איחוד הצלה, דניאל בוקובזה ומשה ויצמן, מסניף לכיש הצילו לפני כחודש תינוק בן 9 ימים, השבוע הם הדליקו נרות חנוכה בביתו. אביו של ההתינוק למציליו: "בית החולים הרופאים אמרו לנו במפורש שהילד היה מת לולא ההגעה המהירה שלכם"
מפגש מרגש בין מתנדבי איחוד הצלה לתינוק שהצילו את חייו
צילום: דוברות איחוד והצלה

מפגש מרגש בין מתנדבי איחוד הצלה לבין תינוק שהצילו את חייו והוריו.

לפני כחודש וחצי בצהריי שבת הוזנקו מתנדבי איחוד הצלה מסניף לכיש לבית הורים טריים באשדוד שבנם בן ה-9 ימים, איבד את ההכרה. מתנדבי איחוד הצלה שגרים ברחוב הסמוך הגיעו אליו ראשונים וזיהו כי הפעוט ללא דופק ולא נושם והחלו מיד בפעולות החייאה בתינוק והוא הובל לבית החולים קפלן כשהוא מורדם ומונשם.

למרות שמצבו של התינוק הוגדר אנוש והרופאים לא נתנו לו הרבה סיכוי לשרוד, הוא חזר בשבוע שעבר הבייתה וזכה לביקור של החובשים שהצילו את חייו.

במפגש המרגש שנערך בבית המשפחה השבוע עם מתנדבי איחוד הצלה דניאל בוקובזה ומשה ויצמן, סיפר אביו של התינוק:
"אני זוכר שהיה לחץ נוראי והגעתם כל כך מהר שאנחנו עדיין בשיחת טלפון להזעיק עזרה, בבית החולים הרופאים אמרו לנו במפורש שהילד היה מת לולא ההגעה המהירה שלכם"

ביום חמישי האחרון ערכו מתנדבי איחוד הצלה ערב חנוכה והדלקת נר שלישי שאליו הגיעה אימו של התינוק וסיפרה כיצד בנה התחיל להרגיש לא טוב ותוך כ-30 שניות הגיע אליה ראשון מתנדב איחוד הצלה דניאל בוקבוזה וכי בבית החולים אמרו לה שהתינוק הגיע כמעט מת. הרופאים גילו כי לתינוק הייתה בעיה לבבית (העורק שהוביל חמצן ללב נסתם) אך הם הצליחו לטפל בו ולייצב את מצבו.

באיחוד הצלה שבים וממליצים לציבור הרחב להרשם לקורסי "משפחה בטוחה" שמועברים ללא עלות ע"י איחוד הצלה בשיתוף נורופן לילדים וללמוד כיצד להציל חיים במקרים כאלה ואחרים במפגש חד פעמי בן 4 שעות. mלהרשמה חייגו 02-5371221.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך