הגולשים הדליקו את הנר החברתי בבית ידידים

העמותה לקידום גלישת הגלים והספורט הימי באשדוד בראשות יור העמותה ירון קליין , ואיתו אלוף העולם עדי קלנג וגולשים נוספים, הדליקו את הנר השישי בית ידידים עם הילידם. קלנג: "כולם שווים ומי שחושב אחרת הוא השונה".
הגולשים הדליקו את הנר החברתי בבית ידידים

העמותה לקידום גלישת הגלים והספורט הימי באשדוד בראשות יור העמותה ירון קליין , ואיתו אלוף העולם עדי קלנג וגולשים נוספים
זאב דוד, אורי עזרן, סיגל גרוס, זמיר גייטלין, ועומרי אביב התארחו הערב בבית ידידים וביחד עם ילדי הבית הדליקו את הנר השישי של חג החנוכה וזאת כחלק מחזון העמותה שהספורט הימי יוצא גם לגזרת היבשה במטרה לתמוך ולסייע חברתית .

יור העמותה ירון קליין: ״ בית ידידים הוא בית נפלא והילדים במקום הם מקסימים ואנשי הספורט הימי גאים ושמחים להיות חלק מהמקום הנפלא הזה. התרגשנו שמחנו ושרנו את שירי החג. הנר השישי מבחינתנו הוא הנר החברתי והחשוב ביותר שאנו כעמותה פועלים על פי המתווה ודרך האור החברתי ״.

במהלך הערב עדי שיתף את הילדים על זכייתו בתחרות והסביר להם שהקשיים בחיים שכל אחד חווה בדרכים שונות מהוות את האתגר האמיתי ועם רצון ואמונה ניתן להתגבר על הכול ."חשוב שתבינו", ציין עדי בפני הילדים, "כולם שווים ומי שחושב אחרת הוא השונה הוא האחר ואנו חברי עמותה התחייבנו ומתחייבים לשאת את הדגל החברתי גם ביבשה וגם בים במטרה להגיע לשיוון חברתי זה מסע ארוך מאוד ובהקשר לחנוכה אור הנר תמיד מדליק לנו את הדרך עד אשר נגיע להלומת אור גדולה וזה נעשה כולנו ביחד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך