פרשת המרדים שצילם מטופל באסותא הסתיימה בהתנצלות

לאחר שמרדים בכיר צילם את עצמו עם מטופל מורדם באסותא אשדוד והעלה לפייסבוק - הוא התנצל ולדבריו העניין נעשה בהסכמה, יו"ר הלשכה לאתיקה: "הרופא לא יחזור על מעשיו ואין מקום לעונש חמור יותר"
פרשת המרדים שצילם מטופל באסותא הסתיימה בהתנצלות

לפני מספר חודשים הרשת געשה לאחר שפורסם כי מרדים בחדר ניתוח תיעד את עצמו עם מטופל מורדם בבית החולים אסותא אשדוד והעלה לפייסבוק. פרסום העניין עורר סערה גדולה מאוד ולאחר שהתמונות נמחקו מפייסבוק המרדים טען כי קיבל את אישור המטופלים. הרופא זומן לבירור בלשכה לאתיקה של ההסתדרות הרפואית ובמכתב שנשלח הוא ציין כי היה נתון בהתרגשות רבה בעקבות מעברו הצפוי לבית החולים החדש וכי הוא מתחרט על המעשה.

היום פורסם באתר "ישראל היום" כי מבחינת הלשכה לאתיקה הפרשייה הסתיימה, ד"ר תמי קרני יושבת ראש הלשכה לאתיקה. "אני משוכנעת שהרופא לא יחזור על מעשיו ואני לא רואה מקום לעונש חמור יותר של נזיפה. עצם המעשה והפרסום שלו מהווה דוגמה לרופאים אחרים וחידוד לגבי מהי התנהגות אסורה במדיה החברתית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך