ראש העיר לנתניהו: "יש ביכולתך לנסות למנוע את סגירת טבע"

ראש העיר פנה בנוסף לשר האוצר כחלון וליו"ר ההסתדרות ניסנקורן זאת במטרה למנוע את סגירת המפעל באשדוד
הפגנת עובדי מדיקל טבע באשדוד (צפו בוידאו)

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ביקר הבוקר בהפגנת המחאה של עובדי טבע באשדוד, שם אמורים למעלה מ- 250 עובדים למצא את עצמם בעוד זמן קצר ללא מקום עבודה, זאת בעקבות האיום שמרחף מעליהם על סגחרת המפעל ופיטורי העובדים.

זמן קצר לאחר מכן, כשהגיע ראש העיר ללשכתו בבניין העיריה שלח האחרון מכתב לראש הממשלה ולשר כחלון, וביקש מהם לפעול במלא המרץ לעצור את סגירת או מכירת המפעל.

"ברצוני לבקש ממך לפעול להצלת פרנסתם של למעלה מ-250 משפחות העובדים במפעל "טבע מדיקל" באשדוד מוצרי המפעל בתחומי העירוי והדיאליזה הינם חיוניים למערכת הבריאות בישראל ולצה"ל. סגירתו או מכירתו של המפעל לגורמים בחו"ל, תפגע פגיעה אנושה ביכולת העצמאית של ישראל לייצר מוצרים רפואיים נדרשים בשעת חירום ובשגרה" כתב ראש העיר לראש הממשלה.

לסרי המשיך וכתב "כשם שאנו פועלים לשמירת עצמאות הייצור הישראלי בתחומים אחרים אשר חיוניים בעת מבצעים צבאיים ומצבי חירום, אל לנו להקל ראש בחשיבות העצמאות של ייצור מוצרי הרפואה הייחודיים שמייצר מפעל "טבע מדיקל" באשדוד, המפעל פועל באשדוד ב-48 שנים האחרונות ומהווה אחד מהעוגנים הכלכליים המשמעותיים של העיר. מדובר באחד ממפעלי הדגל הרפואיים של אשדוד שמהווה סמל עבור תושבים רבים והעובדים עצמם".

"הבוקר, נפגשתי עם עובדי המפעל וראיתי את המצוקה הקשה שבה הם נמצאים במהלך חג החנוכה. אני מאמין כי יש ביכולתך להשפיע על הנהלת טבע לשקול את הנושא מחדש ולמנוע את הפיטורים של העובדים המסורים במפעל כה חיוני למדינת ישראל וביטחונה" חתם ד"ר לסרי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך