עדכון בנוגע למצבו של הנהג שמצבו הוגדר אנוש

כונני מד"א ואיחוד הצלה הוזעקו למקום בעקבות דיווח שהתקבל במוקדים על תאונת דרכים בה ישנו פצוע באורח אנוש, לאחר פעולות החייאה ממושכות, הוא פונה לאסותא אשדוד במצב קשה
איחוד והצלה בלילה

מוקדם יותר דיווחנו על תאונת דרכים קשה לאחר שרכב התנגש בעמוד ומצבו של הנהג הוגדר אנוש, לאחר פעולות החייאה ממושכות שכללו מכות חשמל, הדופק של הנהג חזר והוא פונה לבית החולים אסותא במצב קשה.

דוברות מד"א: בשעה 18:46 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על רכב שהתנגש בעמוד לאחר שנהג הרכב התמוטט ואיבד את הכרתו במהלך הנהיגה (ככל הנראה על רקע לבבי) ברחוב הרצל באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שכללו מכות חשמל וכאשר חזר הדופק מפנים לבי"ח אסותא באשדוד גבר כבן 60 במצב קשה.

אבי בהר חובש ברשת המתנדבים של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה בתוך כחצי דקה מקבלת הקריאה נתקלתי באזרחים מבצעים פעולות החייאה על נהג רכב שהיה ללא הכרה מחוץ לרכבו לאחר שהתנגש ברמזור. ייתכן כי הרקע לתאונה הוא אירוע לבבי שגרם לו לאיבוד הכרה. הצטרפתי אליהם בביצוע פעולות החייאה עם דפיברילטור שקיבלתי מאיחוד הצלה. למרבה הנס חזר דופק והוא פונה לבית החולים במצב קשה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך