רק 1% מתושבי אשדוד מוכנים לשלם 10 שקלים על סופגניה…

האשדודים ושאר תושבי הדרום לא פראיירים: רק 1% מהם מוכנים להשקיע 10 שקלים בסופגניה. לעומת זאת, 11% מתושבי ת"א מוכנים להיפרד ממטבע של 10 שקלים עבור סופגניה טעימה...

מסתבר שרוב תושבי אשדוד מתנגדים להוציא סכום מופקע עבור סופגניה טעימה ומשמינה… כך עולה מסקר של עמותת "חסדי נעמי", שנעשה באמצעות מכון המחקר רפי סמית בקרב מדגם מייצג. רק 1% מהם מוכנים להשקיע 10 שקלים בסופגניה. לצורך ההשוואה, 5% מהירושלמים ותושבי השרון מוכנים יהיו להשקיע סכום זה, ו-2% מתושבי חיפה והצפון.

79% מתושבי הדרום ידליקו נרות לאורך כל ימי החג, נתון זה ממקם את תושבי הדרום כמעט במקום הראשון כאשר לפניהם נמצאים תושבי חיפה והצפון, שם 80% מהתושבים ידליקו נרות לאורך כל ימי החג. במקום השלישי במסגרת הבדיקה נמצאים תושבי המרכז עם 71% מהם שידליקו נרות לאורך כל ימי החג, במקום הרביעי תושבי השרון עם 69%, ובמקום החמישי עם 66% תושבי ירושלים.

סקר החנוכה של "חסדי נעמי" נערך כאמור במסגרת פרויקט "דמי חנוכה לבני נוער נזקקים", במסגרתו מבקשת חסדי נעמי לגייס 25,000 שקל לחלוקת דמי חנוכה לבני נוער נזקקים, שאינם יכולים ליהנות מהמנהג המסורתי לאור המציאות הקשה בה הם חיים, מציאות הישרדות, מאפיין של רוב המשפחות בהם תומכת "חסדי נעמי".

מ"חסדי נעמי" נמסר שבעוד שרוב בני הנוער בישראל יכולים להעלות חיוך בחג החנוכה, יש לא מעט ילדים שלא יעשו זאת. "הם לא יאכלו סופגניות אלא אם כן הגיעו מעמותת חסד, הוריהם לא ירכשו סביבונים אלא אם כן יתרמו להם, והם כמובן לא ייהנו מדמי חנוכה. אנו מבקשים לשנות מציאות זו וקוראים לכל מי שיכול להיכנס לאתר "גיוסים לקהילה", לפרויקט "דמי חנוכה לבני נוער נזקקים" ולתרום לילדים הללו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך