שליח על קטנוע נפצע וקיבל פיצוי של כרבע מיליון ש"ח

הצעיר אומנם נפצע בתאונה קלה יחסית, אך בהמשך התברר כי הפציעה ברגל מורכבת יותר והוא סבל משבר בקרסול. לאחר מאבק משפטי ממושך, הוא יקבל 240 אלף שקל
קטנוע

צעיר תושב אשדוד, רק השתחרר מהצבא, וכבר היה מעורב בתאונת דרכים שככל הנראה תשפיע על כל מהלך חייו. כך עולה מתביעה שהסתיימה לא מזמן בפשרה, אותה הגיש עו"ד חיים פרנק, בשמו של הצעיר נגד חברת ביטוח "הפול", אשר ביטחה את הקטנוע עליו נהג בביטוח חובה. התביעה נדונה בבית משפט השלום בירושלים.

על פי התביעה, הצעיר שעבד כשליח על קטנוע מטעם חברת חלפים לרכב, היה מעורב בתאונה קלה, ופציעתו לא נחזתה כקשה בעת האירוע. אך משאושפז הצעיר, התברר כי הוא סובל משבר בקרסול, אשר התקשה להתאחות והצריך ניתוח. בהמשך, החל הצעיר לסבול מבצקת, מכאבים קשים וחרף טיפולי פיזיותרפיה ומשככי כאבים אותם נטל, נשארה לו מגבלת תנועה קבועה שתגרום לו ככל הנראה להלך בצליעה קלה לכל אורך חייו, ובנוסף למגבלות תעסוקתיות לא מועטות.

רופא תעסוקתי שבדק את הצעיר קבע שהוא לא יוכל לשמש יותר בעבודתו כשליח על קטנוע, וועדה רפואית של המוסד לביטוח לאומי קבעה כי הוא סובל מנכות צמיתה בשיעור של 12.5%.

עוה"ד חיים פרנק צלם: בני מנשרוב

לאחר מאבק משפטי ארוך מול חברת "הפול", שטענה כי נזקיו של הצעיר אינם כה משמעותיים, הגיעו לאחרונה הצדדים לפשרה לפיה חברת הביטוח תשלם לצעיר כ-200 אלף שקלים. בנוסף, קיבל הצעיר גמלה חד פעמית מהמוסד לביטוח לאומי, על נכותו בסך כ-40 אלף שקלים נוספים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך