בשנייה האחרונה. קבוצת הכדוריד של אשדוד ברבע גמר גביע המדינה

בתום מותחן ניצחה אשדוד את הפועל ר"ג בחוץ 29:30, משער בשנייה האחרונה של עומרי קושמרו המצטיין במשחק. עוד בלט השוער סטויקוביץ'.

איזה מותחן. איזה סיום של משחק, בסיום הפועל sp מצרפלס אשדוד עלתה לרבע גמר גביע המדינה לאר ניצחון 30-29 על הפועל ר"ג, משערמדהים של עמרי קושמרו בשנייה האחרונה.

המשחק נפתח גרוע מבחינת אשדוד שאיפשרה  לר״ג לפתוח פער של 5 שערים לאחר 20 דקות משחק, ועד למחצית ר״ג ירדה ביתרון 18-14.

עמרי קושמרו שוב הוכיח למה הוא נחשב לאחד הכישרונות הכי גדולים של הכדוריד הישראלי, כשבמחצית שנייה עם ניהול משחק מבריק שלו ושערים רבים היה גיבור הניצחון. מי שעוד בלט היה השוער טומיסלב סטויקוביץ' עם עצירות חשובות. אשדוד הורידה  את היתרון ובדקה ה-22 במחצית השנייה השיגה שיוויון 22:22. מכאן היתרון עבר מצד לצד ו30 שניות אחרונות נקבע-  29-29.

הכדור אחרון היה של אשדוד, שנייה לסיום, מי אם לא קושמרו שיחרר "פצצה" וקבע את תוצאת המשחק 30-29 ששלח את אשדוד לרבע גמר גביע המדינה.

הבקיעו לזכות אשדוד: עמרי קושמרו 11 שערים, אלכסיי גרגורייב וסשה צ׳ודנובסקי  4 שערים כ״א, גורן סרנץ  3 שערים, אדיר כהן, יוסי ביטרמן וסהר חלפון  2 שערים כ״א, ישראל ביטרמן ודדי פרץ  שער אחד כ״א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך