לאחר דיון: בוטלה השביתה שתוכננה במעונות היום

לאחר משא ומתן ממושך עם משרד העבודה והרווחה הוחלט במעונות היום לדחות את השביתה שתוכננה
גן ילדים באשדוד

בשורה להורים: ועדי העובדים של מעונות היום של ויצו, נעמת, אמונה, נאות מרגלית ומעונות נוספים הודיעו היום על דחיית השביתה שתוכננה למחר.

הועד והמארגנים נפגשו עם שר העבודה והרווחה חיים כץ והציגו בפניו את הקשיים והצרכים הנלווים לעבודתם ובנוסף את הדרישות התקציביות שלהם. העובדים רצו לשבות במחאה על אי הוספת מטפלת לכל מעון ושינוי התקן.

שר העבודה והרווחה חיים כץ אמר שבשנתיים האחרונות נוספו מאות מעונות יום ברחבי הארץ, בעקבות פרויקט בנייה מאסיבי לאחר האצת הבינוי, הגיעה העת שהאוצר יתגבר את התקינה לשיפור איכות הטיפול בילדים".

במכתב ששיגרו קבוצת ארגוני המעונות להורים כתבו "ענף מעונות היום סובל ממחסור חריף בעובדות עקב תנאי העבודה הקשים בו ובעיקר מתקינה בלתי הולמת שאינה מאפשרת לנו לתת מענה ראוי לתינוקות ולפעוטות – ילדכם". עוד כתבו: "בעוד שבגנים לגילאי 3 עד 4 הבינו את הצורך והוסיפו סייעת שנייה לכל כיתת גן, מעונות היום לגילאי לידה עד 3 לא זכו לכל התייחסות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך