שיתופי פעולה למען רובע יג'

שיתוף פעולה פורה בין מנהלת רובע יג' לתושבי הרובע הצליח ליצור עשייה חברתית עשירה בתחומי פעילות רבים ומגוונים התורמים לרובע ולשכנות ערכית המסייעת לשמירה על הרובע.
שיתופי פעולה למען רובע יג'

שיתופי הפעולה כוללים סיוע לגני ילדים בהפעלת ילדים, הקמת גינות לימודיות, תרבות ופנאי כל זה ועוד נעשה על ידי התושבים ביחד עם מנהלת רובע יג' אשר ממש לקחו אחראיות על ניהול הרובע מתוך הרצון להמשיך ולקדם כמעט מידי יום יוזמות חברתיות והנה רק בשבוע האחרון. תלמידי הישיבה הגיעו אל אחד מגני הילדים לאחר שהגננת באחד מגני הילדים ברובע פנתה לראש המנהלת בבקשה לסיוע בצביעה וחידוש אזורים ברחבי הגן וזה פנה מיד לישיבה התוכנית עמית השוכנת ברובע.

תלמידי הישיבה ביחד עם המנהל התגייסו לסייע ולקחת חלק בפעילויות המתקיימות ברובע יג וזאת כחלק משיתוף פעולה שנרקם בין המנהלת לתושבים ובתי הספר ברובע, כעת בפרויקט חדש שנרקם בין המנהלת לישיבה התיכונית עמית ומנהל החינוך הוחלט שתלמידי הישבה יאמצו באופן קבוע גן ילדים של החינוך המיוחד.

דוגמא נוספת היא בפארק במתחם פרטי הממוקם בין הבניינים יהויכין 7-17 ברחוב שלמה המלך, התגייסו במנהלת ביחד עם הילדים והמבוגרים המתגוררים במקום במטרה לשדרג את גינת המשחקים ובנוסף לבצע עבודת ניקיון וצבע לאחר מספר שעות של עבודה משותפת.

במנהלת רובע יג מציינים שבכל יום הם מבצעים עבודות רבות והגיוס של התושבים לקחת חלק ובטח כאשר התושבים גם מבקשים להצטרף מהווה נקודה חשובה מאוד מתוך
המחשבה שכעת לרובע הצטרפו פעילי רובע חדשים שידאגו לשמירה על הסביבה .

קרדיט צילום – מנהלת רובע י"ג

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך