לאחר שיפוץ המדרכות: נ' סוף סוף יכולה לצאת מביתה

נ' אשר מתנדיית בכיסא גלגלים התקשתה לצאת מביתה לרחוב בעקבות המצב הגרוע של המדרכות בסמוך לביתה, לאחר שפנתה לראש מנהלת רובע א', טופלה הבעיה וכעת היא יכולה לצאת מביתה ללא חשש
לאחר שיפוץ המדרכות: נ' סוף סוף יכולה לצאת מביתה

נ' מתגוררת ברובע א' הוותיק בדירת קרקרע ומתנדיית זה מספר שנים בכיסא גלגלים, כבר זמן רב שנ' מתקשה לצאת לבדה לרחוב בשל מדרכות שבורות והפרשי גובה מה שאילץ את נ' לצאת אך ורק בסיוע של חברים או בני משפחה. בעייתה של נ' הגיעה לידיעתו של רמו ברגיג אשר משמש כראש מנהלת הרובע והוא מיד התגייס לטפל בעניין, לאחר שיחה עם נ' והבנת הבעיה הוא החליט לפעול במקום במטרה ליצור תשתית פיזית המותאמת ליציאה וכניסה ללא הפרשי גובה.

לאחר עבודות במקום, טופלו הליקויים וכעת נ' יכולה לצאת מביתה ללא סיוע. שלמה רוטנברג, ראש מנהל תפעול ציין: "טיפול מיוחד בשטחים פרטיים ברובעים הוותיקים המהווים גורם מפריע להתנהלות השגרתית היומיומית של התושב וזאת מתוך הבנה שלחלקם אין את האפשרות לטפל בבעיות שהן מורכבות ורק לרשות יש את הפתרונות".

וכך כתבה התושבת למנהלת הרובע:
"לך רמו מנהל אזור א', אני (השם שמור במערכת) מרחוב אח"י אילת 10 שפניתי שנים רבות לעובדים בנושא עד שמצאתי אותך, סיפרתי לך עד כמה קשה קשה לי בשכונה מאחר ואני אישה מוגבלת נכות 100 אחוז. והיו שם מדרכות שבורות ועקומות והיה מאוד קשה לי לנסוע פחדתי ליפול כל פעם שירדתי מהבית. אני רוצה להביע תודה ענקית על ההיתחשבות האיכפתיות ובטיחות,לא בגלל שזו חובה או כי צריך לפרגן, לומר תודה, להעריך, אלא פשוט בגלל התחושה בנשמה שמגיע לך ולכל הנוגעים בנושא תודה כנה וחמה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך