שי דורון חתמה במכבי בן אשדוד

בקבוצה רצו את דורון שהייתה בחו"ל וחזרה ארצה. היא חתמה ותשב על הספסל היום, שני, במשחק מול הרצליה. אשדוד הקדימה את אליצור חולון. תקבל חזרה את סרט הקפטנית. דורון: ""תמיד טוב לחזור למקום שמרגיש לי כמו בית".
שי דורון בימים אחרים (צילום: עודד קרני )

שי דורון חזרה למכבי בן אשדוד. היום, שני, חתמה דורון על חוזה בקבוצה וכבר תשב במשחק היום (18.00, הקריה) מול הרצליה על הספסל ותיקח אולי חלק במשחק הליגה הבא. למרות הטיול דורון שמרה על כושר.

באשדוד רצו את דורון בלי קשר למצבה של הקבוצה עוד כשעזבה לחו"ל לטיול לארה"ב ואוסטרליה. בקבוצה סיכמו כי עם חזרתה בדצמבר ינוהל אתה מו"מ. אבל עתה לאחר שלושת ההפסדים של הקבוצה בליגה, הבינו כי צריך מנהיגה על הפרקט והחתימו מיד את דורון.

מי שרצתה את השחקנית היא אליצור חולון. חולון שהיא הפתעת העונה עד כה, בדקה ואפילו שוחחה עם הסוכן שלה. אבל לבסוף דורון החליטה לחתום באשדוד, איתה זכתה ב-3 אליפויות. עם חזרתה היא תקבל את סרט הקפטנית, שהיה אצל קטיה לויצקי מתחילת העונה.

שי עצמה אמרה: "תמיד טוב לחזור למקום שמרגיש לי כמו בית. אני יודעת שהיו מאמצים מאוד מאוד גדולים להחזיר אותי. צריך להגיד שאפו לטלי אורי וראש העיר, שתומך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך