באיגוד השופטים מגבים את בן אברהם

איגוד השופטים החליט לתמוך בהחלטת השופט שלומי בן אברהם לא להרחיק את שחקן הפועל חיפה ראדו גינסארי, שפגע במאמן מ.ס אשדוד עמיר תורג'מן והפעילו לדשא. גור מקורב לאיגוד: "ההחלטה היא בושה וחרפה".
באיגוד השופטים מגבים את בן אברהם

"הועדה המקצועית מגבה את החלטת השופט. אין מדובר בפעולה אלימה, אלא בפעולה ללא עוצמה וללא שימוש בכוח בלתי סביר, אשר הינה בקטגורית התנהגות בלתי ספורטיבית ולכן דינה כרטיס צהוב. חשוב להדגיש כי החוקה אינה מבדילה בין פגיעה בשחקן לבין פגיעה בבעל תפקיד ובהתאם גם הקריטריונים להענשה אישית. לציין, האירוע נשלח באופן מיידי לאופ"א וחוות הדעת שהתקבלה זהה לחלוטין לזו של הועדה המקצועית".

זוהי הודעת איגוד השופטים על אי הרחקתו של שחקן הפועל חיפה ראדו גינסארי שפגע במאמן מ.ס אשדוד, עמיר תורג'מן במהלך המשחק בין הקבוצות בשבת והפילו על הקרקע. גורם המקורב לאיגוד אמר: "ההחלטה הזו היא בושה וחרפה".

כזכור במהלך המשחק הכדור יצא לחוץ והגיע לתורג'מן שלא נתן את הכדור לגינסארי שרצה אותו. גינסארי בתגובה דחף את תורג'מן והפילו. השופט שלומי בן אברהם הסתפק בצהוב ובחר להרחיק את אדילסון בהייה שחקן מ.ס, בצהוב שני, כשהוא על הספסל, לאחר שהביע מחאה ודחף את גינסארי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך