קבוצות הגברים והנשים בכדורסל רוצות להתאושש בשני מההפסדים

שני של כדורסל באשדוד. קבוצת הנשים, מכבי בן אשדוד תארחנה (18.00) את הפועל הרצליה וקבוצת הגברים של אשדוד באר/טוביה (20.30) את הפועל ת"א. הנשים ינסו להתאושש לאחר ההפסד לבני יהודה והגברים לאחר הפסד לנהריה.
קליעה של כדור לסל

יום שני הפך להיות, ערב של כדורסל בעיר אשדוד. מחר, שני, יארחו שתי הקבוצות של העיר בבית, בשניי משחקים אחד אחר השני באולם הקרייה.

זה יתחיל עם הנשים, האלופה מכבי בן אשדוד שתארח את הרצליה (18.00, הקריה). אשדוד לאחר הפסד חוץ מפתיע לבני יהודה מהתחתית והיא לא יכולה להרשות לעצמה הפסד נוסף.

בדף הפייסבוק של הקבוצה נכתב: "פותחים את השבוע עם בנות אשדוד המופלאות באחד משני המשחקים האחרונים של הסיבוב הראשון בליגת העל. מחר ב18:00 נארח את ההרצליה בהיכל ״הקריה״, צהוב נגד אדום. הכניסה חופשית. הפיצו לחברים- והכי חשוב תבואו.. יאללה אשדוד!"

קבוצת הגברים של מכבי אשדוד/באר טוביה תעלה בשעה 20.30, למשחק בית קשה מאוד מול הפועל ת"א. לגברים 4 הפסדים רצופים, האחרון שבהם מול נהרייה וירצו שם לעצור את רצף ההפסדים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך