אשדוד וחולון בעקבות שי דורון

במכבי בן אשדוד דיברו מתחילת השנה על החזרת שי דורון שנמצאת בארה"ב ואוסטרליה בטיול. אבל מסתבר שיש להם גם יריבה על השחקנית, אליצור חולון. דורון: "הסוכן שלי מטפל בכך".
שי דורון בימים אחרים (צילום: עודד קרני )

בלי קשר ובוודאי עם קשר למצבה של מכבי בן אשדוד, שצברה את ההפסד השלישי בתשעה משחקים, מאזן רע מאוד מבחינת האלופה, יש רצון להחזיר את שי דורון. אבל מה שבאשדוד אולי לא יודעים זה שגם באליצור חולון, שעד כה היא הפתעת העונה וממוקמת ראשונה, בליגת העל בכדורסל נשים, רוצים את השחקנית.

באשדוד קיוו כבר מתחילת העונה שדורון, מי שהייתה הקפטנית בשנים האחרונות ויצאה לטיול בארה"ב ואוסטרליה, תחזור לקבוצה בסוף החודש או תחילת החודש הבא, עם חזרתה ארצה. אבל עכשיו לאחר ההפסדים האחרונים שמה עולה בצורה יותר אינטנסיבית.

אבל בעוד באשדוד חושבים עליה, גם באליצור חולון המפתיעה והמוליכה של הליגה, רוצים אותה. כבר נעשו גישושים וייתכן שדורון תחזור לארץ, אבל לקבוצה מחולון. השחקנית עצמה אמרה ל"אשדוד אונליין": "אני לא מטפלת בזה מי שמטפל זה הסוכן שלי".

בקבוצה מבינים שצריך שינוי. היא נבנתה אולי כקבוצה הטובה ביותר עד כה. רצו מתחילת העונה ללכת על כל התארים. אבל זה לא קורה כרגע. מעמדו של המאמן עדן ענבר לא ברור וייתכן שגם יחשבו על שינוי בסגל. גורם בקבוצה אמר: "נעשה חושבים בלי לחץ. צריך שינוי אבל שיעשה במחשבה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך