תורג'מן לקראת חיפה: "שימו במשחק הזה משולש. הכל יכול להיות"

בשבת (16.00, איצטדיון הי"א), תגיע המוליכה הפועל חיפה למשחק מול מ.ס אשדוד. המאמן תורג'מן מאמין גם בקבוצתו. ניר ברדע יהיה ככל הנראה בסגל ואולי אפילו יפתח בהרכב. ויקטור גאנב, הבלם הבולגרי, יחזור לאחר שנעדר עקב צבירת צהובים. גם אדילסון בהייה, אקס הפועל חיפה, בתמונת ההרכב. תורג'מן: "אנחנו יודעים מול מי אנחנו משחקים בשבת".
תורג'מן מחייך
תורג'מן

אחרי התיקו מול מכבי ת"א במחזור הקודם, שהפתיע רבים, תגיע ביום שבת המוליכה הפועל חיפה (16.00, אצטידון הי"א), למשחק מול מ.ס אשדוד. המאמן עמיר תורג'מן יודע מול מי קבוצתו משחקת, אבל מאמין שאפשר להפתיע גם כאן.

עמיר, אחרי התיקו מול מכבי ת"א פתאום מאמינים שאפשר לעשות את זה

"בסופו של דבר אמרתי שאם נעשה את הד ברים נכון, אז גם נגד קבוצות שאנחנו לא אמורים אולי לקחת נקודות, ניקח. הציפיות משתנות מקצה לקצה בגלל תוצאות כאלה ואחרות. אני מאמין בדרך. בדרך שבה כולם משקיעים, התוצאות יבואו. עשינו נקודה אחת מול מכבי ת"א אבל אין אופוריה. אנחנו צריכים בבית להצליח. אבל אנחנו גם יודעים מול מי אנחנו משחקים. מנגד מול כל קבוצה אפשר להוציא נקודות".

יואב כץ אמר שאם לא ינצחןו אתכם אז לא עשו כלום בניצחון בדרבי

"כל אחד רואה את הדברים אחרת. מבחינתם המקום הראשון מחייב והם רוצים להמשיך את המומנטום. אנחנו מבחינתנו רוצים להמשיך את ההתקדמות יחד עם צבירת נקודות. אני חושב שבסופו של תהליך אני רוצה לראות באשדוד קבוצה מאוד תחרותית. זה מה שאני אומר לשחקנים. להרגיש שאנחנו שם. שלקבוצה השנייה יהיה מאוד קשה. צריכים להיות במיטבנו במשחק מול הפועל חיפה".

אז מה לשים במשחק הזה בווינר?

"שימו משולש הכל יכול להיות"

הבלם ויקטור גאנב יחזור לאחר ההרחקה ממשחק בשל צבירת 5 כרטיסים צהובים. לגבי הבלם ניר ברדע, שחזר מפציעה (נפצע במשחק מול מכבי חיפה) הוא יהיה בסגל, אבל אולי אפילו נראה אותו משחק. טום בן זקן המגן עשוי לחזור אם יהיה כשיר באמת האחוזים. בהתקפה ימשיך תורג'מן לתת קרדיט למאוריציו קורדיירו שנמצא בכושר טוב. ייתכן כי אדילסון בהייה, אקס חיפה יקבל קרדיט במשחק הזה ויפתח. משה אוחיון וחן עזריאל הפצועי ימשיכו להעדר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך