בזכות אנשי אשדוד: הילד שחלם על בר מצווה יחגוג בשני

איציק איטח גייס את תושבי אשדוד שתרמו ובשני יערכו לילד את החגיגה באולמי "אילבן". כזכור הוריו לא יכלו לממן ל את חגיגת הבר מצווה. תושבי אשדוד תרמו את כל צרכי בר המצווה.
תושבי אשדוד יגשימו לילד את החלום - לעשות בר מצווה

כשתושבי אשדוד מתאחדים יחד הם עושים דברים מדהימים.

באמצע השבוע פרסמנו את סיפורו של ילד בן 13 שרצה לחגוג בר מצווה, אבל לאביו ובת זוגו לא היה כסף לעשות זאת. השניים חיים בשכריותומטופלים בחמישה ילדים. בת הזוג של האב פנתה לאיציק איטח הידוע בתנדבותו למען הקהילה וביקשה את עזרתו.

איטח הצליח בתוך כ-24 שעות לארגן בר מצווה. ארגנו אולם והארוע ייערך באולמי "אילבן", שגבו מחיר נמוך מאוד, ארגנו עבורו תפילין, בגדים לו ולחלק ממשפחתו. גם צלם לאירוע, אפילו לימוזינה שתיקח אותו.

בת הזוג של האב המאושרת הודתה לאיטח ואמרה לו בין הייתר: "סיפרתי לבעלי על מה שעשיתם. הוא לא יכול לדבר ואני לא יכולה לעבוד. ידעתי שפניתי לאיש הנכון. תודה לאנשי אשדוד בשמי ובשם בני משפחתי ובעיקר הילד שהגשמתם לו חלום".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך