בוריס גיטרמן נפגש עם השר יריב לוין

מערכת הבחירות ברמה הארצית מתחממת, ושרים בכירים בליכוד מחפשים את התמיכה של הסניף המקומי, שנחשב לאחד המרכזיים בארץ, שר התיירות יריב לוין, שנחשב לאחד הפוליטיקאים הישרים וההגונים בליכוד, נפגש בסוף השבוע האחרון עם סגן ראש העיר בוריס גיטרמן, שהודיע לו כי יתמוך בו ללא סייג בפריימריס של הליכוד. גם אשר נהון, ממובילי הסניף המקומי, הצטרף לתמיכה בשר לוין
בוריס גיטרמן נפגש עם השר יריב לוין

על פי כל ההערכות, הבחירות לכנסת הבאה יתקיימו במהלך שנת 2018. מדובר במגמה שאט-אט מתחזקת בעקבות מספר מהלכים פוליטיים שהתרחשו לאחרונה, ובמפלגות השונות מתחילים בהערכות כדי שלא להיות מופתעים. גם בליכוד, הסיעה הגדולה במדינה, התחושה זהה והשרים הבכירים כבר החלו בשורה של פעולות לפני ומאחורי הקלעים, כדי לקבל את התמיכה של הדמויות הבכירות בסניפים השונים בארץ.

סניף הליכוד באשדוד נחשב לאחד הגדולים והפעילים בארץ, וכפועל יוצא ראשי הסניף מחוזרים לא מעט על ידי השרים וחברי הכנסת של הליכוד. סגן ראש העיר בוריס גיטרמן, נחשב לאחד האנשים הבכירים בסניף המקומי, ויש מאחריו מאות תומכים שהתפקדו לליכוד במעגל הראשון, וכן השפעה על מאות מתפקדים אחרים שמוקירים את פעילותו של גיטרמן.

ביום חמישי האחרון גיטרמן נפגש עם שר התיירות יריב לוין, שנחשב לאחד הפוליטיקאים הישרים וההגונים בליכוד. השר לוין, שהוביל לאחרונה שורה של פעולות בתחום התיירות לטובת פיתוחה של אשדוד, זוכה להערכה גדולה מאוד, וגיטרמן החליט להוביל את הפעילות של לוין כאן באשדוד לקראת הבחירות הקרובות. מדובר בהחלטה משמעותית מאוד עבור השר לוין, שהודה לגיטרמן על ההחלטה הזו.

גיטרמן: "אנחנו צריכים לחבק ולתמוך באנשי עשייה כמו השר יריב לוין, ויש לו זכויות רבות באשדוד, בזכות הפעילות הענפה שלו לטובת פיתוח התיירות באשדוד. מעבר לכך, מדובר באדם ישר מאוד, ערכי וציוני, ואלה בדיוק האנשים שצריכים להוביל את המדינה שלנו. נעשה הכל כדי שהשר לוין יסיים בצמרת רשימת הליכוד בפריימריס הקרוב, ואין לי ספק שרוב חברי הסניף באשדוד חושבים כמוני".

גם אשר נהון, אחד מראשי הסניף המקומי, השתתף באותה פגישה, וגם הוא יתמוך ללא סייג בשר לוין.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך