אסתי ברגר מאשדוד מצטיינת הנשיא

מבין כ-8000 מועמדים מכל הארץ בתחום "החינוך המיוחד", נבחרה אסתי ברגר (38) מאשדוד, לאחת מ-16 עובדי הוראה שקיבלו את פרס "מצטיינת הנשיא בחינוך המיוחד" * זו פעם שנייה שהיא זוכה בהצטיינות בתחום * ברגר, רכזת גני החינוך המיוחד באשדוד, אמרה: "אני לא לבד בעשייה הזו"
אסתי ברגר מאשדוד מצטיינת הנשיא

"גדלתי ונולדתי למשפחת לוי באשדוד. מוסר העבודה הגבוה טבוע בי מהבית. הורי רחל ומאיר לוי חינכו אותנו על פי המורשת שלהם וציוו את הדרך שלנו. תמיד להיות נאמנים למקום העבודה, לעשות את מה שאתה עושה מכל הלב. עבודה זה כמו הבית".

אחרי הדברים האלה קל אולי יותר להבין איך מבין כ-8000 מועמדים, נבחרה אסתי ברגר להיות אחת מ-16 עובדי הוראה בתחום החינוך המיוחד שקיבלו לאחרונה, בסוף החודש שעבר, את "פרס מצטיינת הנשיא בחינוך המיוחד".

ברגר, שגרה ברובע י"ב, היא אם לשלושה, ומשמשת בתפקידה כרכזת גני הילדים בחינוך המיוחד באשדוד. את דרכה החלה כגננת בגן רון באשדוד. אסתי, בעלת תואר שני בחינוך בתחום האוטיזם, קודמה לתפקידי הדרכה של מתי"א (מרכז תמיכה יישובי אשדוד). שם בניהולה של אתי ניצן ("היא מורת הדרך שלי", אומרת ברגר), היא המשיכה לתפקידים נוספים, עד תפקידה כיום.

ברגר: "אין ספק שזה עושה תחושה טובה להרגיש מוערכת, אבל אני לא מרגישה שאני צריכה תעודה למה שצריך לעשות במסירות למען התפקיד. אני גם לא לבד בעשייה הזו. אגף החינוך בעיריית אשדוד ומתי"א עושים ימים כלילות למען הילדים וחינוך בעיר".

לאסתי זו הפעם השנייה שהיא זוכה בפרס על תפקודה. היא זכתה בעבר בהיותה גננת בגן רון, גן לילדים עם צרכים מיוחדים בפרס החינוך העירוני, על הובלה חינוכית מצטיינת בעיר.

בטקס עצמו אמר נשיא המדינה רובי ריבלין: "החינוך המיוחד הוא המקום שהחברה שלנו נמדדת בו, במתן עזרה לילדים עם צרכים. אין ספק שכמו שחיילים מצטיינים מקבלים הצטיינות כאן בבית הנשיא, גם אתם ראויים לכך". מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דוד אמרה אף היא בטקס: "אתם הדובדבן שבקצפת, עוסקים במלאכת הוראה המורכבת ביותר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך