עדי קלנג מתקבל כאלוף עולם בישיבת מועצת העיר – צפו

קבלת פנים כיאה לאלוף העולם, נערכה היום, רביעי, לעדי קלנג, 52, תושב העיר, שזכה בתואר אלוף העולם בגלישת גלים לבעלי מוגבלויות. ראש העיר ד"ר לסרי: "כבוד לאשדוד ולבעלי המוגבלויות בישראל".
עדי קלנג מתקבל כאלוף עולם בישיבת מועצת העיר - צפו
קלנג מתקבל על ידי ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי

קבלת פנים כיאה לאלוף העולם, נערכה היום, רביעי, לעדי קלנג, 52, תושב העיר, שזכה בתואר אלוף העולם בגלישת גלים לבעלי מוגבלויות. עדי הוא בנם של אווה ויקיר העיר אריה קלנג. קלנג הוזמן לישיבה על ידי ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, שהזמין אותו להודות לו ולברכו בשם כל תושבי העיר.

אחד המברכים הראשונים של קלנג היה ד"ר יחיאל לסרי שבין היתר כתב בחשבון הפייסבוק שלו עם זכייתו בתואר: "כבוד לאשדוד ולבעלי המוגבלויות בישראל – עדי קלנג, תושב העיר, אלוף העולם בגלישת גלים לבעלי מוגבלויות! עדי, בנם של אווה ויקיר העיר אריה קלנג זכרם לברכה, הוא המתמודד היחיד מישראל בתחרות בקליפורניה. הישגו של עדי מגיע בעיתוי מיוחד – היום מציינים בעולם את היום הבינ״ל לזכויות אנשים עם מוגבלות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך