חשש מירי טילים: כוננות מוגברת מהסלמה באזורנו

איומים מצפון ומדרום בעקבות נאומו של טראמפ, הכוננות הוגברה ובוצעה הערכת מצב ע"י צה"ל

מתח בדרום הארץ וגם בעיר אשדוד בעקבות הכרזת טראמפ: ארגון חמאס הגיב הערב (רביעי) להכרתו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בירושלים כבירת ישראל, ואמר כי הצהרתו "תפתח את שערי הגיהינום". אש"ף מסר כי מדובר ב"חיסול פתרון שתי המדינות". הפלגים הפלסטינים הכריזו מחר על יום זעם. בהמשך הערב, צפוי יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן לשאת דברים בתגובה לנאום.

בעקבות הדברים שאמר טראמפ לפני שעה קלה צפויים כבר מחר בבוקר הפגנות אלימות בריכוזים הערביים ברחבי הארץ, אלא שגם הגזרה הדרומית נמצאת בסכנה ובחמאס מבטיחים לפתוח רת שערי הגיהנום עבור אזרחי ישראל.

בעקבות כך החלה כוננות מוגברת באזורנו, ואף עלתה רמת הכוננות לגבוה על ידי כל גורמי הביטחון, כאשר לפני מספר שעות נפגש הרמטכ"ל עם בכירים בצה"ל על מנת לערוך הערכת מצב לגבי הסיכון מהסלמה אפשרית כבר במהלך הלילה.

מלבד חמאס והג'יאד האיסלמי גם טורקיה וירדן הוציאו הודעות בהן הם מגנים את דבריו של טראמפ, ומודיעים על היכולת להבעיר את השטח בעקבות הדברים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך