אכזבה קשה במכבי קפלן אשדוד/באר טוביה

באשדוד הציפיות היו גבוהות יותר מהמקום לפני אחרון בליגה. המטרה בתחילת העונה הייתה מקום בפלייאוף עליון. הקבוצה כבר עם 4 הפסדים רצופים. בשני היא תארח את הפועל ת"א.
שחקני אשדוד בכחול
מהעונה הבאה יהנו מזה גם נשים בחינם. (צילום: לירון מולדובן, באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

אכזבה קשה במכבי קפלן אשדוד/באר טוביה.

בקבוצה לא אהבו את ההפסד 81:76 לנהריה בשני. משחק שכבר היה נראה בידיים של אשדוד. אומנם אין ביקורת גלויה בינתיים, אבל הדבר האחרון שחשבו הוא שהקבוצה תמוקם במקום הלפני אחרון לאחר 8 מחזורים. אין כרגע דיבורים על המאמן בראד גרינברד, אבל הציפיות היו גם ממנו גבוהות. באשדוד דיברו על מקום בפלייאוף העליון ועתה הקבוצה בסכנת ירידה. אם כי יש עדיין זמן לליגה.

באשדוד ינסו להכשיר את הנרי סק שנפצע בקרסול במהלך המשחק והמשיך לשחק, לקראת משחק הבית ביום שני מול הפועל ת"א. יתכן שהיה רצוי להוציאו בכדי שמצבו לא להחמיר, אבל יש לציין כי הוא ביקש לשחק.

כמו שזה נראה האולם במשחק מול הפועל ת"א יהיה מלא ובקבוצה נערכים למשחק הזה כבר עתה. ברור שמבחינה מקצועית לא ירצו להוסיף הפסד נוסף חמישי ברציפות.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך