תושבי אשדוד יגשימו לילד את החלום – לעשות בר מצווה

ילד בן 13 רוצה כמו כל הילדים לערוך בר מצווה. זה החלום שלו. למשפחתו אין כסף. איציק איטח גייס את אנשי העיר אשדוד שנרתמו לעזור. הוא העלה את הסיפור לרשת ובתוך פחות מיממה כמעט הכל כבר נאסף ונתרם עבורו. אפילו אולם גויס.
תושבי אשדוד יגשימו לילד את החלום - לעשות בר מצווה

"אני רוצה לעשות בר מצווה". זו הבקשה של ילד בן 13 שמשפחתו אינה יכולה לעמוד בהוצאות האירוע ולכן לא יכולה להגשים לו את החלום. אבל תושבי אשדוד לא נשארו אדישים ובתוך פחות מיממה כבר התארגנו להגישם את חלומו.

הילד גר עם אביו ובת הזוג של אביו ועוד 3 אחים, אחת של בת הזוג של אביו ושניים נוספים מאביו. ההורים חיים במצוקה כספית למרות שהם שניהם עובדים. הם משלמים שכירות ובקושי מתקיימים ובוודאי לא יכולים לערוך בר מצווה לילד שהוא הבכור מכל הילדים.

בת הזוג של האב פנתה איציק איטח וביקשה את עזרתו. איטח העלה מיד את הסיפור ברשת ובתוך זמן קצר, פחות מיממה, פתחו את חלק מתושבי העיר את ליבם ובעיקר כיסם ועשו הכל למצוא פתרון למצוקה. היה מי שתרם הזמנות, תפילין, לבגד עבור הילד, אפילו לבת הזוג של אביו. צילום האירוע, תספורת, הסעתו לאירוע ואפילו אולם (כנראה באילבן בעיר).

בת הזוג של האב: "אני לא מצליחה להתרכז בעבודה. אני בשוק אני בשוק טוטלי ממש. כמה נתינה יש כאן. הילד רצה בר מצווה, במיוחד שהוא רואה את כל הילדים חוגגים. הלב נקרע לאבא שלו קשה עוד יותר, הוא רוצה לחגוג לבנו ולא יכול"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך