הסתדרות המורים הודיעה ב-27 בחודש נשבית הלימודים

הסיבה עימות עם משרד החינוך על ימי מחלה. לטענת הארגון מורים שנעדרים יום אחד מחויבים כאילו נעדרו 1.4 ימים. הסתדרות המורים מייצגת את הגננות והמורים ביסודי ובחטיבות, כך שמדובר מבחינת ההורים במציאת פתרון חלופי לילדיהם ואובדן ימי עבודה. המזכ"לית בן דוד: "צריך להבין שמורה הנמצא במערכת החינוך עשרות שנים נפגע בצורה מהותית במועד פרישה מתפקיד, שכן למעשה הוא פודה פחות ימי מחלה מכפי שהיה אמור לקבל.

עד היום התרגלנו שארגון המורים משבית את בית הספר ועורך עיצומים. מעתה גם הסתדרות המורים מאיימת בשביתה.

הסתדרות המורים הודיעה על "סכסוך עבודה" ושביתה ב-27 בחודש דצמבר, "בשל עושק ימי מחלה על ידי משרד החינוך", על פי לשון ההודעה. בארגון ציינו כי מורה או גננת שחולים יום אחד מחויבים כאילו נעדרו 1.4 ימים.

הסתדרות המורים מייצגת בעיקר את מורי היסודיים חטיבות הביניים והגננות ואילו ארגון המורים מייצג בעיקר את מורי החטיבות העליונות בתיכונים. לכן אם ההסתדרות תשבות הרי מדובר בבעיה לא קטנה להורים שייאלצו למצוא סידור לילדיהם הקטנים, או להפסיד עבודה.

מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד: "לא יתכן מצב שבו מורה או גננת נעדרים עקב מחלה ומחויבים כמעט בחצי יום נוסף. אף עובד במדינת ישראל לא היה מוכן לקבל זאת – וגם לא אנחנו". בנוסף מציינת בן דוד כי "צריך להבין שמורה הנמצא במערכת החינוך עשרות שנים נפגע בצורה מהותית במועד פרישה מתפקיד, שכן למעשה הוא פודה פחות ימי מחלה מכפי שהיה אמור לקבל. אנחנו לא מקבלים עוולה זו, ואם לא יימצא פתרון מניח את הדעת בימים הקרובים, נשבית בצער את הלימודים". 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך